Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tristjente
Skrevet

Jeg og typen har blitt enig om å ta en pause, vi har dessverre glemt å snakke om hvor lenge den skal vare.. men ettersom han har begynt å miste litt interesse for meg (jeg er en forferdelig stor masekopp...) og trenger å savne meg litt skal jeg ikke ta kontakt med han for å finne ut av det, ihvertfall ikke før neste uke. I begynnelsen av neste uke skal vi på fest sammen (jobbsammenheng), men vet ikke hvor godt det passer å ta det opp da.. Det var på mandag han sa noe, og først ville han egentlig gjøre det slutt med meg for mitt eget beste (han føler ikke han er bra nok, han sliter med dårlig selvtillit osv) . Men jeg var å snakket med han i går også og han vil så gjerne elske meg og ha det bra med meg.. også var han veldig opptatt av at vi ikke skal rote med andre.. Jeg trenger hjelp.. hvordan skal jeg klare å ikke ha kontakt med han? Og hva skal jeg gjøre på festen i neste uke.. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Om du vil miste ham så ringer du ham hver time + at du ligger med alle du klarer å få klørne i på festen neste uke.

Om du vil holde på ham gjør du det motsatte, selv om det ikke er like stor garanti for "suksess" som forrige tips.

Skrevet

Om du vil miste ham så ringer du ham hver time + at du ligger med alle du klarer å få klørne i på festen neste uke.

Om du vil holde på ham gjør du det motsatte, selv om det ikke er like stor garanti for "suksess" som forrige tips.

Har verken planer om eller lyst til å rote med noen andre. Men han er veldig opptatt av å ikke gi meg falske forhåpninger, men skal jeg være ærlig fikk jeg litt forhåpninger da han sa jeg ikke skal rote med andre, og sendte melding om det senere også.. :lillesky: Vet ikke hva han vil jeg :(

hilsen TS

Skrevet

Pause er et konstruert og ekkelt begrep. Er det slutt, så er det slutt.

Skal du liksom gå og vente på at han kanskje savner deg? Huff.

Skrevet

Pause er et begrep som er konstruert for å holde den andre på is sånn "i tilfelle".

Man er ikke sammen men skal ha forpliktelser som om man er det? :klo:

Skrevet

Jeg og typen har blitt enig om å ta en pause, vi har dessverre glemt å snakke om hvor lenge den skal vare.. men ettersom han har begynt å miste litt interesse for meg (jeg er en forferdelig stor masekopp...) og trenger å savne meg litt skal jeg ikke ta kontakt med han for å finne ut av det, ihvertfall ikke før neste uke. I begynnelsen av neste uke skal vi på fest sammen (jobbsammenheng), men vet ikke hvor godt det passer å ta det opp da.. Det var på mandag han sa noe, og først ville han egentlig gjøre det slutt med meg for mitt eget beste (han føler ikke han er bra nok, han sliter med dårlig selvtillit osv) . Men jeg var å snakket med han i går også og han vil så gjerne elske meg og ha det bra med meg.. også var han veldig opptatt av at vi ikke skal rote med andre.. Jeg trenger hjelp.. hvordan skal jeg klare å ikke ha kontakt med han? Og hva skal jeg gjøre på festen i neste uke.. :(

Pause er et begrep som er konstruert for å holde den andre på is sånn "i tilfelle".

Vi er sammen, trenger bare litt tid fra hverandre.. vet ikke om det er rett å kalle det pause da. skal jo være gode venner og sånn, men ikke snakke såå mye og ikke snakke om følelser eller gjøre kjæresteting på en stund...

Skrevet

Vi er sammen, trenger bare litt tid fra hverandre.. vet ikke om det er rett å kalle det pause da. skal jo være gode venner og sånn, men ikke snakke såå mye og ikke snakke om følelser eller gjøre kjæresteting på en stund...

Skrevet

Dette er å holde deg på gress. Behold selvrespekten og si til ham at nå er det slutt og du skal date andre etter hvert.

• Liker 1
Skrevet

Du må nok dessverre komme deg videre, han virker ikke som noe samle på. Jeg er nysingel og kan si at det er tøft i starten, men det har begynt å ta seg opp nå. Jeg kan love deg at du vil ikke angre senere, akkurat nå kan du ha det veldig tøft. Men behold selvrespekten som andre sier også. Du er verdt så mye mer enn å la andre gutter sette deg på is :) Finn deg en som faktisk bryr seg om deg.

Anonym poster: 504f46e6eeb637ba83ed3e37c8e871cd

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke noen som skjønner at vi ble enig om det etterpå... Og at ingen av oss skal røre andre. Jeg vet ikke om det kommer til å skje at vi blir sammen igjen, men vi kan jo prøve.. Jeg vet jo at begge vil. han er ikke typen til å lete etter noen ny nå.. han er en som av og til trenger tid for seg selv, han er ganske stille og forsiktig..Og jeg kan jo håpe at det ordner seg.:)

Skrevet

Om han faktiskxhar begynt å miste interessen for deg så er pauser begynnelsen på slutten. Det er omtrent det samme som bruddbare at det dras ut i det uendelige.

Som en parterapaut sa en gang så hjelper det skjelden med avstand om problemet er nettopp avstand ( og hsn har begynt å ta avstand for sine følelser for deg)

Skrevet

HAha høtrs ut som exen min. Ikke snakke om følelser, ikke ha mye kontakt osv. Sorry, men tror løpet er kjørt. Slikt er også ganske umodent, jan er rett og slettikke voksen nok til å ta tak icforholdet eller å gjøre det slutt med deg.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

HAha høtrs ut som exen min. Ikke snakke om følelser, ikke ha mye kontakt osv. Sorry, men tror løpet er kjørt. Slikt er også ganske umodent, jan er rett og slett ikke voksen nok til å ta tak icforholdet eller å gjøre det slutt med deg.

Fucking Jan altså, uansett hvor i verden jeg er så er det en Jan som er umoden. Skjerp deg Jan hører du! :)

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Men problemet er jo ikke avstand, det er det at han har fått for mye av meg over en lengre periode.. Det skjedde noe litt dumt også hadde jeg problemer med å stole på han de siste månedene. Derfor har det blitt for mye for han... Men han vil gjerne prøve å ordne det. Og han er en veldig bra gutt.. Er det virkelig ingen som har troen på oss?:(

Skrevet

"pause" er i mine øyne ett fjortisbegrep. Enten er dere sammen eller så er dere det ikke. Hvis dere må ha "pause" for å finne ut av ting, vel, da er forholdet deres ikke liv laga uansett. Elsker man noen så vet man det, enkelt og greit.

Skrevet

Men problemet er jo ikke avstand, det er det at han har fått for mye av meg over en lengre periode.. Det skjedde noe litt dumt også hadde jeg problemer med å stole på han de siste månedene. Derfor har det blitt for mye for han... Men han vil gjerne prøve å ordne det. Og han er en veldig bra gutt.. Er det virkelig ingen som har troen på oss?:(

Nettopp, du har mast slik at han har tatt avstand fra deg. Du har kvelt han. Jeg har ikke tro på pauser nei

Skrevet

Skal man ordne opp i problemene så nytter ikke avstand. Da må dere stå i det og faktisk ordne opp. Avstand skaper avstand i svært mange tilfeller

Skrevet

"pause" er i mine øyne ett fjortisbegrep. Enten er dere sammen eller så er dere det ikke. Hvis dere må ha "pause" for å finne ut av ting, vel, da er forholdet deres ikke liv laga uansett. Elsker man noen så vet man det, enkelt og greit.

Handler ikke bare om å elske den andre. Man kan gjerne elske hverandre men det betyr ikke at det fungerer for det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...