Gå til innhold

iPhone-hvor blir pengene av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har talkmore, og fyller på innimellom. Får så melding av talkmore når jeg må huske å fylle på kortet.

Fikk en melding ca kl 10 om at jeg hadde 37 kr igjen. Nå fikk jeg ny melding om at jeg har 17 kr igjen. 20 kr borte på noen timer, og jeg har sendt ca 5 meldinger :klo: mobildata og 3G er avslått, wifi er på. Er ikke dette litt rart?

Anonym poster: 38a881586357984cb8f2217bc00dbb40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke talkmore har muligheten til å se forbruk på "min side" eller lignende, får du be om å få tilsendt spesifisert faktura.

Skrevet

Jeg har også Talkmore og man kan gå inn å se forbruket.

Så jeg ville ha gjort det om jeg var deg TS,

Skrevet

Jeg har sendt 10 meldinger i dag og 30 kr har forsvunnet fra kortet :klo: Det burde jo ikke utgjøre 5 kroner en gang, da det koster 0,31 per melding.

Har sjekket på talkmore, og jeg har ikke blitt trukket i GPRS, ikke MMS. Merkelig!

Kan det være at noe fra i går eller tidligere ikke blir trukket før i dag, men at det kommer på oversikten da samtalen/meldingene/whatever var?

Anonym poster: 38a881586357984cb8f2217bc00dbb40

Skrevet

Betaler du bussbillett eller parkering via mobilen din? Det trekkes fra mobilabonnementet. :)

Anonym poster: e9629d6c09e0325712f30b8e757dca39

Skrevet

Bruker ikke snapchat da? Den driver visst og sender sms til utenlandske nummer i følge en annen tråd her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...