AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Det har vært noen diskusjoner om å svare på alle meldinger. Jeg er på Sukker, får kanskje 1 ny melding hver uke. Meldingen er alltid god, med veldig få unntak, og selv om jeg ikke liker personen, så svarer jeg uansett høflig. Jeg ville teste ut litt andre sider og registrerte meg på Møteplassen. Samme bilde, samme tekst. Her får jeg 5-10 meldinger hver dag, men har foreløpig ikke funnet en eneste interessant person og meldingene er alle av typen "hei hvordan går det?". Jeg, som var stor tilhenger av å svare alle, har ikke svart på en eneste av de meldingene jeg har fått på Møteplassen. Erfaringer? Anonym poster: 3edfdc03c50bb33cf769f3a744cde372
sukkermomsen Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Jeg fikk i snitt 10 henvendelser daglig da jeg hadde profil på sukker, og mange av de var av karakteren "søt!","skjer", "hvem er du?", ikke akkurat noe man gidder å svare på! Erfarte også at mange gutter hadde ferdigskrevet en lang tekst hvor de presenterte seg selv og skrev om hvor interessert de var i profilen min. Dette var nok noe de hadde ferdig, ettersom jeg jo kunne se det dumpet inn en laaaang melding i innboksen min kun sekunder etter at de hadde besøkt profilen min første gang. Så, jeg synes ikke det er rart at ikke alle jenter svarer på slike henvendelser! Selv svarte jeg på 5% av meldingene, og kjæresten min var en av de som skilte seg ut da han tok kontakt:)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Jeg fikk i snitt 10 henvendelser daglig da jeg hadde profil på sukker, og mange av de var av karakteren "søt!","skjer", "hvem er du?", ikke akkurat noe man gidder å svare på! Erfarte også at mange gutter hadde ferdigskrevet en lang tekst hvor de presenterte seg selv og skrev om hvor interessert de var i profilen min. Dette var nok noe de hadde ferdig, ettersom jeg jo kunne se det dumpet inn en laaaang melding i innboksen min kun sekunder etter at de hadde besøkt profilen min første gang. Så, jeg synes ikke det er rart at ikke alle jenter svarer på slike henvendelser! Selv svarte jeg på 5% av meldingene, og kjæresten min var en av de som skilte seg ut da han tok kontakt:) Det er nettopp derfor jeg spør. Jeg ser mange her inne har samme erfaring som deg med Sukker, mens de mener Møteplassen er mer seriøs. Min erfaring dr helt motsatt! Undrer veldig på hvorfor? TS Anonym poster: 3edfdc03c50bb33cf769f3a744cde372
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Jeg fikk i snitt 20 henvendelser per dag og svarte kun på de som virket interessant og de andre blokkerte jeg:) På møteplassen fikk jeg dobbelt så mange, men møtte mannen i mitt liv på sukker:) Anonym poster: 26680f1a5dca9cd798e189aa7e6d7aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå