AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Har en venninne som legger absolutt alt og alle til på facebook. Etter hver eneste fest ser man dagen etter at hun er venn med _alle_ som var på festen. Synes dette er så utrolig merkelig og desperat oppførsel. Blir nesten litt flau på hennes vegne. Mange av dem har hun ikke engang snakket med på festen... Er dette en vanlig ting å gjøre? Det virker som om hun er interessert i å ha så mange venner som mulig på facebook. Anonym poster: db9c7a7ea44e99e947461b57803562c4
~white lady~ Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Har noen sånn på lista jeg også, som legger til alt og alle. Så at de har over 1000 "venner" stemmer slett ikke. Men det får være opp til de. Mange legger jo til andre bare pga nysgjerrighet. Eller i forb med jobb. Er jo forskjell i hvordan man bruker fb, er man mye privat og legger ut bilder og personlige statuser er det greit å vite hvem man har på lista. Sånn bruker jeg fb, og har dermed ikke masse gamle klassekamerater, kollegaer og folk jeg bare har møtt en gang på vennelista. Men som sagt, vi bruker facebook forskjellig.
frøkna Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Alle har forskjellig terskel på når de syns det passer å legge til noen og ikke. Jeg syns det fort blir rotete om jeg har folk jeg ikke kjenner og sletter folk regelmessig.
Wini Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Har selv flere venner på facebook som legger til alle mann alle.. Jeg tror det var veldig vanlig før da facebook var nytt.. da var det stas å ha så mange "venner" som mulig.. nå derimot.. jeg er ikke interessert i å legge til alt og alle.. men noen har tydeligvis et behov for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå