Gå til innhold

The Carrie Diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Serien om den unge Carrie Bradshaw hadde premiere i Usa på mandag, noen som har sett episoden enda?

Hva synes dere?

Jeg har sett den, og kommer nok til å følge med videre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes det var ok, men litt barnslig/ungt for meg. Men kommer til å se videre tror jeg. :P

Endret av taco1
Skrevet

Skal se første episode nå :)

Skrevet

Så på traileren. Tror ikke jeg kommer til å følge med på dette.

Skrevet

Er det for fjortiss?

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett den, men så traileren så jeg tror jeg må følge med. Yay, ny serie!

Skrevet

Jeg såg pilotepisoden, ikke noe jeg kommer til å følge med på, og jeg er hardcore SATCfan.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Synes serien er søt jeg :) Ikke den beste jeg har sett, men fin underholdning er det :)

Skrevet

Jeg ser på den! Syns det er kjempegøy :)

Skrevet

Jeg synes og den er gøy :D Har begynt å glede meg til tirsdagene for da er det ny episode, haha.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg klarte ikke vente, og har streamet The Carrie Diaries fra nett. Hadde virkelig ingen forhåpninger, siden sex og singelliv er så utrolig bra..men skikkelig søt serie. Gleder meg til hun møter Miranda og resten av jentene..

Noen andre som har sett serien? Hva syns dere?

Gjest Chloè
Skrevet

Syns den var kjedelig jeg,ble skuffa

AnonymBruker
Skrevet

Liker den jeg og, har sett alle episodene som har kommet hittil. Forelsket meg litt i hun som spiller Carrie også. :fnise:

Anonym poster: 35363288e59b6b19134cba054817c3a8

Skrevet

Jeg forelsket meg i Dorrit av en eller annen grunn. Håper hun blir med lenge :)

Gjest Mariah
Skrevet

Jeg klarte ikke vente, og har streamet The Carrie Diaries fra nett. Hadde virkelig ingen forhåpninger, siden sex og singelliv er så utrolig bra..men skikkelig søt serie. Gleder meg til hun møter Miranda og resten av jentene..

Noen andre som har sett serien? Hva syns dere?

Begynner ikke den på TV 2 i morgen? :)

AnonymBruker
Skrevet

Begynner ikke den på TV 2 i morgen? :)

Jeg har tv2 sumo og der er første episode lagt ut allerede, så stemmer helt sikkert det. Austin Butler er utrolig kjekk. Skammer meg nesten over at en så ung mann kan få meg til å rødme :rodme:

Anonym poster: 13b91462b21a7dbbd5519c0e2733b44b

Skrevet

Jeg har tv2 sumo og der er første episode lagt ut allerede, så stemmer helt sikkert det. Austin Butler er utrolig kjekk. Skammer meg nesten over at en så ung mann kan få meg til å rødme :rodme:

Anonym poster: 13b91462b21a7dbbd5519c0e2733b44b

klokken? jippi, gleder meg. er sikkert en serie som jeg liker. skal vertfall gi den en sjangse :)

Skrevet

Det begynner 22:40 i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

En utrolig søt serie. Det var noen som sa at de ble skuffet så jeg hadde ikke så store forhåpninger, men jeg ble positivt overrasket da jeg så serien for første gang, og har nå sett alle episodene hittil.

Dette er en serie om Carrie som tenåring, en kan ikke forvente at dette blir en sex&thecity 2l, men serien er veldig bra, syns jeg. Skikkelig feel-good serie.

Anonym poster: 08a6b17aa7713076e3587dcd94048376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...