Thomasine Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Kom over denne siden: http://www.kjolesalongen.com/listproducts....s.asp?groupid=8 Her var det mye stilig!! ...jeg hadde sansynligvis ikke turt å gå med de, men all ære til de som tør krydre hverdagen med slike!! :bukke: :-)
Gjest Lady-M Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Mye fint her... men ikke spesielt mange størrelser å velge i da.
Suzy Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Mye fint her... men ikke spesielt mange størrelser å velge i da. Akkurat det reagerte jeg på også...
Thomasine Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2004 Det la jeg ikke merke til før dere påpekte det... :o Uansett, jeg ville ikke turt å kjøpe de allikevel, men stilige er mange av dem!! :)
Gjest Virvel Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Jeg reagerte mest på orddelingen der, jeg. Brude veske... ugh! Dessuten - "behagelige"? Med de hælene? Jaja. Fine var de jo likevel.
Gjest anneline Skrevet 16. mars 2004 #7 Skrevet 16. mars 2004 Har noen støveletter som ligner på de i sort sateng, bare at mine er i skinn og har glidelås på siden. Dødslekre, men ikke akkurat noe jeg traver rundt i hver dag p.g.a de høye hælene.
Saga Skrevet 16. mars 2004 #8 Skrevet 16. mars 2004 Synes faktisk de hadde mye fint i min str uten at det ble for dyrt eller dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå