Gelica Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Det er på tide å bytte ut sportsbh`en og jeg lurer på hvilken type jeg skal kjøpe?
skruf Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har en fra Pierre Robert, den er jeg veldig fornøyd med, ikke er den så dyr heller:) Ellers har jeg 2stk fra Craft og 2stk fra Casall. Casall sine er vel de jeg liker best:) denne; http://www.getinspired.no/treningsklaer/sports-bher/high-performance-bra-sort.html
Gjest Naria Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Henger meg på denne. Jeg kunne også trengt en til. Hørte me positivt om den fra Pierre Robert, men jeg synes ikke den er god i det hele tatt. Jeg liker BHer som holder ting skikkelig på plass og det gjør ikke den for meg.
skruf Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har ikke så mye som trenger å holdes på plass egentig (75B), men den fra Casall er skikkelig god. Puppene rører seg ikke en milimeter! Jeg løper på mølle for det meste, pluss litt styrketrening. Tror kanskje Pierre Robert sine funker bedre på de med mindre pupper:)
Musken Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har en fra Triumph, og det er den beste jeg noen gang har hatt! Man kan stille inn både omkretsen rundt ryggen, og stroppene over skuldrene. Aldri hatt noen sports-bh som sitter bedre, og anbefaler denne på det varmeste
Gelica Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har en fra Triumph, og det er den beste jeg noen gang har hatt! Man kan stille inn både omkretsen rundt ryggen, og stroppene over skuldrene. Aldri hatt noen sports-bh som sitter bedre, og anbefaler denne på det varmeste Hvilke butikker selges disse i og hva er ca pris?
Musken Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Hvilke butikker selges disse i og hva er ca pris? Tror det er denne modellen jeg har, bare i en annen farge. Her har du en på tilbud http://www.timarco.com/no/triumph/sports-bh/sports-bh/triumph-tri-action-crosspower-top Må innrømme at jeg aldri har handlet fra denne nettsiden før, da. Tror du kan kjøpe triumph rundt om kring i diverse butikker med godt utvalg i undertøysavelinger. Gjerne litt eksklusive? Jeg syns prisen hos den nettsiden var mystisk lav, husker ikke hva jeg kjøpte den for, men mer enn 150 i hvert fall.
skruf Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Har aldri prøvd Triumph sportsbh før, men bruker Triimph sine bher, og de er kjempegode:) Cubus har et bra utvalg i Triumph undertøy, så kanskje de har sportsbher også.
.Venelite. Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har Shock absorber run bra og det er den beste jeg har prøvd.Puppene sitter limt fast til kassa. Er størrelse 65C og bhen betalte jeg rundt 150 kroner for på ebay. I butikk koster de rundt 600.
Glynis Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Jeg bruker Nike sine og puppene mine flytter seg ikke en millimeter. Jeg ser dog ut som en gutt med den på, men hva gjør man ikke for treningskomfort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå