snuppelita Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 hei ja, merker e blir helt rar i hode med all denne testingen, men i går fikk jeg en svaaak positiv bt om morgenen, å en litt svakere test på ettermiddagen, så ventet jeg til i dag å tok en ny test, fortsatt ganske svak men så positiv at gubben også ser den, så tok jeg en eggløsningstest å sjekket der, å den ble også positiv, MEN så tok jeg en refsu tidlig test å den var kjeempe svak, så ikke antydning til strek før jeg åpnet dekselet :S men nå noen timer senere etter testen er tatt er streken mer tydelig !!!!! vet ikke åssen e skal tolke det. hjelp???
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Med så mange streker er det vel bare å si; Gratulerer, du er gravid Anonym poster: c914db87c813caeebfa4d4f183376e34 1
snuppelita Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2013 gravid ja, oi tør nesten ikke si det høyt enda, er redd for å jinxe det men skulle det ha noe å si om refsu testen ikke ble veldig positiv??
Gjest Tekola Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Er det ikke sånn at så lenge det er antydning til strek, så er det positivt? Var i hvert fall det jeg ble forsøkt innprentet av en venninne da jeg tok mine tester i august. Mine brukte lang tid på å bli helt positive (ja, jeg måtte jo teste et par ganger til noen dager etterpå, bare for å være heeeeeelt sikker ) Vel, i så fall, gratulerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå