AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har møtt tidenes mest perfekte gutt/mann. Problemet er at jeg er 18 og han er 25. Jeg har ikke fortalt han hvor gammel jeg er ennå, men må jo gjøre det før det blir forsent. Skal møte han til helgen. Men lurer på hvordan han kommer til å reagere, om han kommer til å takle det eller ikke. Så jeg lurte på hva dere tenker om det, og om dere kan hjelpe meg med hvordan jeg skal si det.. Tusen takk for svar :-) Anonym poster: 67e719774900955cbac19ad915dd79dd
Myntkast Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Har du møtt han tidligere? I så fall må han ha et inntrykk av hvor gammel du egentlig er og det hele burde ikke være noen stor greie, med mindre du ser meget voksen ut av alderen. Det som stadig viser seg er at man i din alder er i en periode hvor man vokser svært fort mentalt, slik at mentaliteten til deg og han kan være ganske så forskjellig. På bakgrunn av dette viser det seg stadig at slike forhold ofte blir en utfordring både med tanke på familie og vennekretser. Hvis dette allerede er kjent innenfor disse sfærene, vil det jo ikke bli et like stort spørsmål ved det. Men på en annen side så finner man stadig slike forhold som, i alle fall tilsynelatende, ser ut som å være det rette for begge parter. Jeg har selv en venninne som er sammen med en som er godt over hennes alder, og det hele virker bunnsolid. Det har vel muligens årsak i at jo eldre man blir, desto mindre blir aldersforskjell viktig.. da mentaliteten vår konvergerer i en viss grad. Jeg synes ikke du bør pakke inn dette temaet noe særlig, da det gjerne blir en sentral del av det mulige forholdet, slik at jeg synes du bør være ganske rett frem om det og spørre hva han tenker om det. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Synes ikke det er den værste foskjellen jeg da... Min er eks er også sammen med en på 18. Men han er 37 år......... Anonym poster: aefc77b6aecb2721a768f153ab0fdff8
Cas123 Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Takk for svar! Ja, har møtt han en gang før. Det var sånn jeg fikk nr hans :-) Håper han tar det på en god måte :-)
Wonders Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Det er 6 år mellom meg og min kjære. Det merktes ikke så godt mellom oss to. Men veldig godt i sosiale settinger med hans vennekrets. De kalte meg the kid i sånn 5 år. Nå som vi er eldre har det gjevnet seg ut. Endret 16. januar 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå