Gå til innhold

*Gullkorn fra barnemunn*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mere!! :D

Anonymkode: c2aaa...821

Skrevet

Min lille på snart 2år, kom bort til meg, prøvde å dra ned buksen min foran og sier "mamma rompe der!" :fnise:

Også tok jeg på meg bhen foran han, også sier han "Åneeei! Mamma sin pupp borte!" 

Gleder meg til flere gullkorn etterhvert som han blir større :tongue:

Anonymkode: 111f3...bd7

• Liker 2
Skrevet

Jenta mi og jeg stod på badet. Så begynte hun å slå meg på låret og ropte: "Mamma se! Benet ditt er akkurat som gele!" 😂 da var hun 3 år.

Anonymkode: 5fb61...a88

• Liker 2
Skrevet

"Mamma nå skal jeg si noe snilt til deg"

-okay, hva da? Venter på noe kjempesøtt😍

"Kuene gir oss melk. Det er snilt"

😂😂

• Liker 2
Skrevet

sønnen min mente at når det regner er det fordi skyene tisser da han var to og et halvt 

Anonymkode: c72b5...851

• Liker 2
Skrevet

Når jenta mi var rundt 2 år kikker hun ned i bhen min og sier "mamma IIIINGEN pupper". Jo, takk for den...

Anonymkode: 0dfda...f26

• Liker 2
Skrevet

Marthe på 4 år- ser veldig betenkt ut og sier helt seriøst: " Jeg må finne meg en mann"....

Kine på 5 år- "kan jeg få gå inn nå?? hjernen min smelter..

Marthe på 4 år som har fått beskjed om at nissen ser hvis hun går ut i stuen,og da blir det ingen gaver..  så lusker hun seg ut i stuen likevel og de voksne der spør: men nissen da, tenk hvis han så deg nå... da kommer det fra Marthe: Jeg har snudd an! ;)

Anonymkode: e09ad...054

• Liker 1
Skrevet

Det må vel bli banning i fra ei som knapt hadde fylt to. Hehe. ;)

Anonymkode: 53f50...09b

• Liker 1
Skrevet

Førsteklassingen min kom med et gullkorn i går da jeg hentet ham på sfo, samtalen gikk som dette:

Jeg: - Hvordan har dagen din vært da?

Han: - Jo den har vært kjempefin, jeg lekte med xxx og så har jeg ikke havet på rektors kontor.

Jeg: - Det var bra, men har du noen gang havnet på rektors kontor?! (Ble en smule urolig nå og litt forvirret, siden jeg bare har fått skryt av ham)

Han: - Nei, jeg har ikke det, men jeg ville bare si at jeg ikke havnet der i dag heller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...