Gå til innhold

Kommando tråden, GÅ OG TREN! For de i dårlig form.

Anbefalte innlegg

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg vil gjerne at dette skal være en kommando tråd hvor folk kan komme inn og kommandere meg til å trene. Gjerne snakke litt hardt til meg så jeg kommer meg i gang. Er sikkert noen treningsglade folk her, eventuelt sadister med behov for utløp. Jeg sier BRING IT ON!

Fortell meg gjerne hva jeg skal trene også. Heng dere på de som vil være med og bli kommandert. Eventuelt kan vi kommandere hverandre.

Kom igjen, kommander! :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg ut av sofaen og tren! Vil du se ut som en marshmallow til sommeren??????

• Liker 2
Skrevet

Jeg bare lurer på - i stor fare for at dette blir en tråd der du sitter trygt og godt med ræva solid plantet i soffan og kikker på PCn og viser fingern til alle de stygge kommandoene: "æddabædda, dere kan ikke nå meg så!"

...hva kan jeg true med som gjør deg så livredd at det faktisk funker?

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Godt initiativ!!!!

Faren til kjæresten min sa en gang at "det er ingenting positivt ved å være overvektig. INGENTING". Jeg bruker det som motivasjon når jeg trener. :) Ellers er det fint å tenke at svette er fett som gråter...

• Liker 5
Skrevet

Haha, fantastisk, gi meg et spark bak :)

Skrevet

Jeg må nesten melde meg inn her. På mottagersiden!

Gjest Daenerys
Skrevet

Ja, så GÅ OG TREN DA! Tren litt for meg som er skadet, og har LYST til å trene :)

Skrevet

Godt initiativ!!!!

Faren til kjæresten min sa en gang at "det er ingenting positivt ved å være overvektig. INGENTING". Jeg bruker det som motivasjon når jeg trener. :) Ellers er det fint å tenke at svette er fett som gråter...

Disse likte jeg :)

Har en treningstrøye som det står "Sweat is weakness leaving the body". DET syns jeg er motivasjon :)

Skrevet

jeg sitter i sofaen nå, sliten etter en lang dag på jobb. Joggeskoene og trimsykkelen er i rommet ved siden av. men så er det liksom litt mer tyngdekraft her i sofaen. og jeg er litt kald på beina, og var syk for en uke siden og har hundre ting å gjøre og, og, og...

Anonym poster: 86532678b597b7b7befd0346a938fb59

Skrevet

Hvis jeg på over 100kilo klarer å komme meg ut for å løpe hver dag så klarer faen meg du det også!

You can feel SORE tomorrow or you can feel SORRY tomorrow. You choose!

Du vil aldri angre på at du gikk for å trene, hver eneste treningsøkt er et steg mot målet ditt om det er å bli fit, komme i bedre form eller andre ting. Ikke tenk så mye, JUST DO IT!

• Liker 2
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg vil gjerne at dette skal være en kommando tråd hvor folk kan komme inn og kommandere meg til å trene. Gjerne snakke litt hardt til meg så jeg kommer meg i gang. Er sikkert noen treningsglade folk her, eventuelt sadister med behov for utløp. Jeg sier BRING IT ON!

Fortell meg gjerne hva jeg skal trene også. Heng dere på de som vil være med og bli kommandert. Eventuelt kan vi kommandere hverandre.

Kom igjen, kommander! :kjempesinna:

Ta og få den svære rævva di opp av godstolen og kom deg ut og jogg, di feite sugge! Vet du at takket være sånne folk som deg må folk som meg snart begynne å betale straffeskatt på sukker? Hæ? Er det i det hele tatt mulig å få trøkka det faktum at dette er BLODIG URETTFERDIG inn i skaller som ligger gjemt under kilometervis med fett og spekk? Faen, ta og slank dere hele lurven og slutt å plage alle andre med deres morbide, selvforskyldte overvekt! Slutt å ta opp alt som er av LEBENSRAUM for alle oss andre også!!!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Fler enn meg som trener kommando, altså? :nigo:

Skrevet

GÅ Å BEVEG DEG. NÅÅÅÅ!

(sa hun som venter litt til, til "etter-jobb"kaoset kanskje tar av litt)

Skrevet

Er det å sitte på sofaen virkelig verdt å dø for?

Fordi det er det man risikerer med mulige livsstilssykdommer.

Skrevet

jeg sitter i sofaen nå, sliten etter en lang dag på jobb. Joggeskoene og trimsykkelen er i rommet ved siden av. men så er det liksom litt mer tyngdekraft her i sofaen. og jeg er litt kald på beina, og var syk for en uke siden og har hundre ting å gjøre og, og, og...

og vips! 4x4-intervaller og 45 min styrke gjennomført! med ny 1rm på to øvelser! :bolledeig:

• Liker 2
Gjest KrissyHart
Skrevet

Så alle som ikke trener dør av fedme? Eller er overvektige?

fit er de nå ikke da men feit trenger man aldri å bli. kommer an på hva man spiser mer enn treningen for noen.

• Liker 1
Skrevet

The question isn't CAN YOU? It's WILL YOU?

You am what you choose to be!!!

Anonym poster: ffd51d8d3c2334b898d8df491323741e

Gjest SpaceBaby
Skrevet

You am what you choose to be!!!

I are not!!

• Liker 1
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Meg:

I dårlig form, overvektig så til de grader, ensom, inne i en utrolig slitsom depresjon, vondt kne, vond rygg- noen som klarer og motivere meg? Jeg som ikke ser meningen med noe som helst, ikke trening eller livet..

Ååååh jeg som egentlig har så god treningsglede! Hvor er den? Motivasjooooon trengs her!!

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Ta deg sammen og kom deg i aktivitet!

Det er farlig for helsen å sitte for mye i ro!

Dessuten skader det ikke å forebygge kroppen for alderdommen ;)

For bentettheten blir betraktelig bedre om en er i bevegelse hver dag.

Å trene vil gi deg et sunt og vakkert utseende, noe som gjør at DU ser bedre ut en de som ikke gidder å trener :)

Tren og føl deg som en vinner!

Endret av Starlit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...