Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha seriøse råd og svar fra personer som har vært i samme situasjon.

Si at du har vært sammen med en fantastisk gutt i flere år. Dere har begge et veldig godt forhold til hverandres familie, og du har blitt spesielt knyttet til hans nieser og nevøer. Dere er samboere, har kjøpt mange ting i fellesskap. Du har sett for deg at det er denne mannen du skal gifte deg med, og få barn med. Men så oppdager du at "drømmemannen" går bak din rygg, er utro, og lyver deg rett opp i ansiktet gang på gang. Du sier du vil gjøre det slutt, han blir knust, og sier han vil gjøre alt for å rette opp i ting igjen..

Selv vet du at du kommer til å slite med å stole på vedkommende i veldig lang tid, om ikke for alltid, noe som vil gå ut over dere begge og forholdet.

Hvordan finner du motivasjonen til å gå fra ham? Gi slipp på alt? Forsone deg med tanken på at du aldri får møte den fine familien hans som har blitt så glad i igjen? Hvordan greier man å forsone seg med tanken på at dere begge skal møte en ny som dere skal dele livet med?

Dette med å finne et nytt sted å bo, fordele eiendeler... Det er så opprivende og forferdelig :( Vet at tusenvis har vært i gjennom det samme, og tar gjerne i mot råd. Hvordan taklet du det? Jeg vet jeg fortjener noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...