Gå til innhold

samme bryllupsdato på to i familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står i et dilemma, både min kusine og hennes type + min fetter og dama hans skal gifte seg på samme dato. Ved på forhånd at det er over 3 mil mellom hvert av bryllupene den dagen. Jeg har et mye bedre familie forhold til min fetter da han er på min biologiske side, jeg er inngiftet på min kusines side (mamma fant seg en ny type når jeg var liten). Når det kommer til min kusine så hadde vi et greit ok folhold som små barn (vi ble kjent når man var 3 og 4år), men i senere tid har hun bitt litt mer overlegen og veslevoksen, og inntrykket jeg får er at hun skal virke så mye bedre enn meg opplegg, vi går heller ikke sammen med mindre det er familie selskaper. Med min fetter har jeg et veldig godt forhold, vi går på fest sammen og har samtaler og skjenner hverandre mye bedre. Men så kommer problemet hvem skal man velge å gå til uten at noen blir lei seg på en måte. Går jeg i fetteren vil det gi inntrykk og en bekreftelse at jeg ikke prioriterer henne, går jeg ikke til fetteren min svikter jeg min biologiske del. Foreløpig har jeg valgt å gå i min fetter sitt bryllup. Å tenker dere?

Anonym poster: 9be26aec97aa2c30ac55fe1d9d7727d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til fetteren din! Du kan jo si at du allerede hadde takket ja til ham først? gave må du jo gi kusinen din uansett.

Anonym poster: 0e21654e77fd2879207a9f44d7d70879

• Liker 2
Skrevet

Virker som om du allerede har tatt avgjørelsen, med tanke på at det ikke sto et fint ord om kusina di :fnise: Syns du skal gå i det bryllupet du selv føler er riktig å gå i, og i denne situasjonen virker det som det er din fetters bryllup!

• Liker 2
Skrevet

Du har da greit forklart hvorfor du selvsagt skal gå til fetteren din...:)

• Liker 2
Skrevet

Gå i fetteren sitt bryllup.. Kos deg der og send kusinen gave. blir det spørsmål svarer du at hen sendte invitasjon først.

• Liker 1
Skrevet

du skal gå i det bryllupet du takket ja til først. har du ikke takket direkte ja som svar på invitasjonen står du friere. velg etter lyst, tydeligvis har du mest lyst til å gå i fetteren din sitt bryllup, ergo gjør du det :)

• Liker 1
Skrevet

Enig med Petalouda. Du går i fetteren sitt bryllup, med mindre du først har takket ja til det andre.

Skrevet

Jeg hadde dratt til fetteren :). Og fortalt det til kusinen din, at du er invitert i 2 bryllup samme dag.

Skrevet

Dra i din fetters bryllup, si til kusinen at du alt har takket ja der og send henne en gave :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...