AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Javel..hei I fjor før jul krysset jeg en grense jeg aldri hadde trodd jeg skulle krysse. Jeg hooket opp med en gutt som har kjæreste. Dette er en person jeg har fått god kontakt med det siste halve året, og jeg tenkte ikke på noe mer enn vennskap i begynnelsen...men ting begynte å forandre seg. Jeg merket at om han stod litt nærmt meg, kjente jeg en slags fysisk energi som overrasket meg. Jeg begynte å tenke mer og mer på ham. Samtidig betrodde han seg til meg om problemene han hadde med damen, og jeg snakket om hvor vanskelig det var med eksen min. Vi følte at vi gikk inn i vår egen lille boble, som etterhvert utviklet seg. Men skal med hånden på hjertet si at jeg har merket at han har vist interesse for meg, og holdt meg i hånden og klemt meg og sånn. Vi hooket opp på fylla første gang. Men fikk ikke nok. Så vi hadde sex igjen dagen etter, og vi har også hatt kontakt via mob over julen. Føles som om begge unnslipper realitetene når vi er inni boblen vår. Føler meg som en drittsekk, backstabber og har veldig dårlig samvittighet - men sannheten er at jeg har følelser for denne gutten. Samtidig tenker jeg; at tenk om det ikke er "ekte", at begge har "brukt" hverandre fordi det gjorde oss glade der og da? Egoistiske mennesker... Alt jeg vil er at han skal gjøre det slutt med damen, som han har snakket så mye om, men ikke får til. De krangler veldig ofte. Av den grunn er han en drittsekk; han burde gjøre noe med det. Har også prøvd å påvirke meg selv til å tenke mindre på ham, og dekke over følelsene mine. Men da vi var alene forleden kveld, ble luften så ladd at vi ikke klarte å motså hverandre. Så intenst som det var, har jeg sjelden følt. Jaja. Hva synes dere? Kjempe i krig og kjærlighet? Droppe dette rotet? Jeg burde selvfølgelig ikke ha blandet meg oppi dette in the first place, men nå er jeg langt inni det, og trenger å gjøre noe - klarne hodet. Hilsen frøken håpløs romantiker som iallefall ikke er noen uskyldig pike. Anonym poster: b6d3b5dc59931b88d86ed7039d7623df
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Da ber du han velge mellom deg og kjæresten, still et ultimatum. De fleste velger kjæresten og ikke elskerinnen. Anonym poster: 9c3306c90de834a58b30ef036f66311b 1
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Kjæresten min sa også til sin gode venninne om hvor vanskelig han hadde det hjemme..og de hadde sex og var sååå forelsket. Men det hele var løgn, desverre...
Gjest spennende asså Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Si det til dama hans du, så dumper hun sikkert han Så får du se om du får han for deg selv
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 1. Du tar et speil og tar et langt kikk på deg selv. 2. Spør deg selv høyt: ER jeg interessert i å være et tjuvskrev? 3. Hvis svaret er nei, så sørger du for at ingenting skjer og er svaret ja, så er det lite annet å gjøre enn å fortsette som før. 3
Gjest Gro Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Karma kjære deg, kan han være utro mot sin nåværende dame. Så kan han like godt svikte deg når det blir for hett imellom ørene og dere krangler en gang i fremtiden. Kipt men sant, har sett nok av eksempler på det i min levetid. Det er så at mangen hopper ifra forhold til forhold og ikke klarer å være alene. Da ender det som oftest med at de er utro på slutten av forholdet for å finne ut om det nye er noe å satse på eller ikke. Men som kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Karma kjære deg, kan han være utro mot sin nåværende dame. Så kan han like godt svikte deg når det blir for hett imellom ørene og dere krangler en gang i fremtiden. Kipt men sant, har sett nok av eksempler på det i min levetid. Det er så at mangen hopper ifra forhold til forhold og ikke klarer å være alene. Da ender det som oftest med at de er utro på slutten av forholdet for å finne ut om det nye er noe å satse på eller ikke. Men som kvinner. Neeeida, hun er så spesiell at de har helt sikkert noe helt spesielt Derfor bør hun si det til dama hans, sånn at dama hans kan få vite det, bli sur, og dumpe han.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Så be ham slå opp med henne, eller unngå å være sammen med ham. Kjenner du kjæresten hans? Anonym poster: 416c1f421a1266f80bafb60d97ff3ade
sweet_cherry Skrevet 23. januar 2013 #10 Skrevet 23. januar 2013 Ser dere hverandre ofte? Hvor gamle er dere? Hvor lenge har han vært i forholdet, vet du det?
Gjest myr Skrevet 24. januar 2013 #11 Skrevet 24. januar 2013 Ikke be han velge, han vil like gjerne kunne være utro mot deg. Sett en grense. Trekk deg unna og gå med selvrespekten din i behold.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #12 Skrevet 29. januar 2013 Blitt noe klokere? Anonym poster: 416c1f421a1266f80bafb60d97ff3ade
Gjest Sasha Skrevet 29. januar 2013 #13 Skrevet 29. januar 2013 Dersom du er henne min venninnes kjæreste var utro med i fylla like før jul, så håper jeg du sier det til henne øyeblikkelig! Hun spiser ikke og fungerer ikke. Hun prøver å håndtere det men hun merker at han lyver om noe mer og han vil ikke si hva det er. Om du har noen som helst omtanke for andre menneskers ve og vel, tar du øyeblikkelig ansvar og sier det til henne! Når det går utover noen sin helse på den måten så er det ikke lenger 'krig og kjærlighet', men psykisk tortur. Du vet vel at hun er gravid? Han er ikke en drittsekk fordi de krangler veldig ofte. Faktisk har de nesten aldri kranglet før han var utro. Han er en drittsekk fordi han er en drittsekk. Slutt å vær så naiv. Vil du at det skal bli slutt mellom dem og at hun skal gå videre med sitt liv uten å stå i veien for deg, så forteller du det til henne. Han kommer aldri til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå