Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Printeren vår har virket som bare det, men i går ville den absolutt ikke skrive noe som helst. Den pep i hytt og pine, men jeg fant til slutt ut at det skulle ha noe med skrivehodene å gjøre. Jeg tok ut alt som het patroner og skrivehodet og satte dem inn igjen. Men den pep like mye.

Noe tips til hva jeg kan prøve å gjøre? Kan legge til at det er en Canon-printer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ikke kan fikse den selv lønner det seg å kjøpe en ny skriver.... HVIS den ikke er rådyr da ;D

Nesten alltid billigere med ny skriver enn å få den gamle fikset..

Hvis dere ikke har garanti på den, for der er cannon alltid snille og hjelpsomme!

Skrevet
Hvis dere ikke kan fikse den selv lønner det seg å kjøpe en ny skriver.... HVIS den ikke er rådyr da ;D

Nesten alltid billigere med ny skriver enn å få den gamle fikset..

Hvis dere ikke har garanti på den, for der er cannon alltid snille og hjelpsomme!

Skriveren er noen år gammel, så det lønner seg ikke å reparerer den. Men det jo håpløst uten printer hjemme! Får heller sniklåne med en fra jobben. Eller tukle litt til med den vi har.

Skrevet

Du vil ikke satse på en sort/hvitt laserskriver da? Selvfølgelig ikke brukbart hvis du skriver ut mye fargebilder.

Mye billigere utskrifter pr.ark, en tonerkasett holder leeenge (10 000 sider på min Samsung ML1750), man slipper blekk som stivner i skriverhodene og en tonerkasett koster ikke mer enn to blekkskriver-hoder. Sort/hvitt laserskrivere er ikke så værst billige heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...