AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg blir smågal av all tenking og fundering og usikkerhet.. Jeg har en eks.. Jada, som så mange andre har jeg en eks som rører rundt i hodet mitt. I ti år har jeg tenkt mye på han. Da jeg fikk mitt andre barn ble jeg glad fordi jeg syns leppene hans var like nydelige som eksens.. Hver gang jeg har truffet eksen, har jeg følt en intens tiltrekking og jeg har bare villet være nære han. Jeg ble hodestups forelsket med en gang jeg så han og han har siden det hatt hjertet og hodet mitt et jerngrep. Men visse omstendigheter gjorde at det ikke ble oss for ti år siden. Jeg er nå singel igjen og siden denne eksen er i deler av min omgangskrets treffes vi da og da. Vi har også kontakt utenom det, men sporadisk. Han har også tenkt på meg i alle disse årene, og ønsker virkelig å være sammen med meg. Men han har levd ungkarslivet helt siden vi var sammen sist, han bor også to timer unna. Han lever mye for musikk, i form av festivaler, konserter, spiller litt selv. Det positive er at vi har felles venner.. Så har vi nr to... Som jeg ganske nylig ble kjent med og jeg aner ikke om vi noen gang blir noe. Vi har det også kjempefint sammen, har mye kontakt i hverdagen. Her sa det også bare pang ved første treff og dette er selvsagt de to eneste jeg noensinne har opplevd noe slikt med.. Vi er på samme sted i livet med hverdagsliv, to barn etc.. Skjønner hverandre der for å si det sånn. Og jeg kan ikke date begge samtidig, og må gi slipp på den ene.. Skal jeg gi slipp på han som alltid har ligget der i bakhodet eller på den jeg ikke kjenner så godt, men trives godt sammen med..? Det var ikke helt meningen å begynne å date en før jeg hadde fått avklart ting med eksen. Men under en periode jeg hørte så og si ingenting fra han på over en mnd, traff jeg tilfeldigvis en flott kar gjennom jobben. Og da ble det bare slik.. Anonym poster: cdbb7d64c93920e65a23c6cee5886ff2
Gjest LineaAlba Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Er det et kriterie at det skal si pang når du møter noen? Er ikke så lurt å basere et forhold på det, spør du meg. Bli godt kjent med mennene, tenk at han kanskje skal bli stefar til barna dine. 2
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Du har jo latt være å skrive om det mest vesentlige, "visse omstendigheter". Men det sier seg selv at du må utforske det med eksen, ellers vil det ligge ubevisst og dukke opp igjen på et senere tidspunkt uansett.
eva-80 Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Hvorfor kunne du ikke date begge samtidig ? Bare pass på at ingen av dem du inngår i forhold med før du fikk avklart. Man kan date så mange man vil samtidig, forpliktelsene kommer når man takket ja til forhold. Du som har barn har best av å vite mest mulig om disse før det blir mere. Jeg ser personlig mere potensiale i det nye. Har ikke den gamlen fått ut fingeren på 10 år så kunne for min del bli der han er.. Noen som ikke tar kontakt på månedsvis har heller ikke den rette interessen og jeg ville lagt han i "over og ut " skuffa. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Hvis det var meg ville jeg snudd ryggen til begge to og funnet meg en fyr nr 3.
stortsettglad Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Eksen kan neppe være veldig interessert, når han ikke lar høre fra seg på over en mnd... Virker mer som en player som (når han først er i kontakt med deg) vet hva han skal si for å holde på interessen din. 1
Gjest annemor30 Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 En x er en x for meg.. ville ikke innledet noe forhold med han igjen for det er jo en grunn for at det i utgangspunktet ikke fungerte.. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Tror du burde satse på han nye. Virker litt vinglete han eksen din.
waco Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Hun burde satse på seg sjæl! Når man virrer rundt sånn så er det fordi man er engstelig og føler seg alene her i verden og skal kompensere det med begjær fra andre mennesker. 1
waco Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Bare det at det sier pang på første treff gjør jo at jeg ihvertfall hadde skygget unna. Å bli så bedratt på så kort tid hadde jeg tenkt? Hvordan kan jeg planlegge neste uke dersom det kommer et menneske og det sier pang neste torsdag? 1
miaw Skrevet 16. januar 2013 #12 Skrevet 16. januar 2013 Det virker jo som du egentlig helst vil være med eksen din. Så da må det bli han, ellers vil du nok ha problemer med å glemme han.
waco Skrevet 16. januar 2013 #13 Skrevet 16. januar 2013 Det virker jo som du egentlig helst vil være med eksen din. Så da må det bli han, ellers vil du nok ha problemer med å glemme han. Ikke bare det, jeg tror til og med at hun har hatt en annen kjæreste og fått unger i mellomtiden som det har blitt slutt med. Barnefaren, - han er den minst viktige her virker det som?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #14 Skrevet 16. januar 2013 If you can't choose between two people, choose the second person because if you truly loved the first person you never would have noticed the second person Anonym poster: 1d7c9c9688300b8ca0d54b651325586e 4
kalinka85 Skrevet 16. januar 2013 #15 Skrevet 16. januar 2013 Hvis en av disse to hadde vært mr right hadde det vært verdens enkleste valg. Hvis du ikke klarer å bestemme deg er sannsynligvis ingen av dem den rette for deg. 3
w0ho Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 "If you love two people at the time, choose the second one. Cause if you really loved the first one you would'nt have fall for the second one"
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Det kan hende det er lurt å få en avslutning - enten det betyr å date og finne ut at det ikke går, eller det faktisk er liv laga - på det med eksen, hvis du ikke tror fascinasjonen forsvinner av seg selv om det utvikler seg med han andre. Nå synes jeg vel nr 2 høres mer ut som en å satse på, men du må jo tenke over hva du selv ønsker av et forhold og hva disse mennene faktisk kan gi deg. Anonym poster: a4225039d33d188f5c67259bb0ff2c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå