Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Borte vekk...

Endret av ooni
Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Du mener bestemt at det ikke er noe som har forandret seg, som gjør at han skal stole mindre på deg?

Vel da ville jeg gått over på han, for er det noe han har gjort som gjør at han nå er usikker på deg? Det er ofte slik at har en dårlig samvittighet for noe selv, prøver vi på en eller annen merkelig måte å legge dette over på den andre. Tror kanskje jeg ville stilt han et dirkete spørsmål om han ahr gjort noe som du burde vite om.

Skrevet (endret)

Borte vekk...

Endret av ooni
Skrevet

Men hva er det han forventet av deg mens han var bortreist da? At du ikke skulle ha noe sosialt liv, ikke bli kjent med nye mennesker? Klart du mådet. Og det er jo ikke rart om han ikke har fått det nye i ditt liv med seg når han har vært vekk i halvannet år. Syns han virker litt merkelig, jeg, om han trodde alt skulle være helt likt som før.

Skrevet

Er man fra hverandre i halvannet år forandrer man seg. Levesettet blir jo lagt opp etter det å takle hverdagen alene. Har dere barn så er det jo alt det administrative som har falt på deg. Man blir selvstendig. Det må jo mannen din forstå! At du har levd et liv uten å måtte ta hensyn til han.( Jeg utelukker med dette utroskap). Et ordtak: På seg selv kjenner man andre.Spør om han har noe å fortelle deg som kan være oppklarende til denne mistenksomheten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han er mistenksom, stoler ikke på deg? Beskylder deg for å skjule noe? Etter at han har vært på farten i jobb i seks månder?

Veel - enig i at på seg selv kjenner man andre, men...

Det kan oså handle om usikkerhet, sjalusi, eller rett og slett kontroll..

Dersom det ikke er komfortabelt og du ikke føler dette er noe dere kan jobbe med... LØP FOR LIVET!

Sjalusi er og blir ødeleggende, destruktivt og ikke verdt å slite seg ut for!

Skrevet

Som Vivi sier her, det gamle ordtaket: På seg selv kjenner man andre. Det sier ganske mye.

Det samme gjelder for: Angrep er det beste forsvar.

Kansje han har noe på sin egen samvittighet som plager han.

Gjest Anonymous
Skrevet

Husk dette:

"På seg selv kjenner man andre."

Det er nok HAN som har noe å skjule tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...