AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Har nettopp kjøpt meg nye fine joggesko: http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-450900/pgid-450902 De er perfekte i lengde og gode å ha på seg, bortsett fra at de strammer ganske mye over vristen. Da jeg fortalte det i sportsbutikken, sa de at det vil gå seg til. Imidlertid har jeg aldri hatt joggesko som er så trange å ha på seg før, så jeg er litt usikker. Har noen av dere erfaring med disse skoene og kan si om de utvider seg noe? Har noen merket det samme som meg? Jeg tror jeg har ganske normal vrist, men litt brede føtter. Anonym poster: 2c8977b0a5104d94efa7c3a6a48f89e8
Gjest *Maja* Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Da jeg var på Løplabbet så skulle skoen sitte perfekt fra første stund. Tror nok skoen din er beregnet for en mer normal fot, mens du trenger en sko som overpronerer som er vanlig for høy vrist. Har du litt innovertråkk?
Gjest kiara_pusen Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Jeg kjøpte meg samme type modell her om dagen og reagerte på det samme. Det de sa var at løsningen er å gå opp en størrelse.
Gjest *Maja* Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Jeg kjøpte meg samme type modell her om dagen og reagerte på det samme. Det de sa var at løsningen er å gå opp en størrelse. Men da blir jo skoen større i front?
belle_ Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Har de skoene selv også. Synes ikke de er noe spesielt stramme over risten. Men vil bare si at free run ikke er noe spesielt god løpesko. Det er så og si ingen demping. Jeg bruker de til å trene styrke. Vær forsiktig når du løper med dem så du ikke skader knærne dine, tenk så harde slag knærne får når det ikke er noe demping i de, løp ihvertfall på ordentlig underlag.
Gjest kiara_pusen Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Men da blir jo skoen større i front? Jeg synes de ble helt fine i front. Hele skoen ble mindre stram og ubehagelig. Men jeg løper jo ikke med dem heller, så da har det kanskje mye mindre betydning.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Takk for svar alle sammen! Jeg vet ikke om jeg har innovertråkk, det har jeg aldri testet. Tror jeg rett og slett drar tilbake til butikken og bytter skoene. Uansett hvor fine de er, er de ikke spesielt behagelige å ha på seg. Søren også, synes de Nike Free-skoene er så kule! Anonym poster: 2c8977b0a5104d94efa7c3a6a48f89e8 1
Kelsier Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Hei! Jeg har de samme skoene og syns det var innmari trange over vristen i begynnelsen, men det gikk seg ut etter et par dager Ikke nødvendig å bytte hvis de passer ellers!
Gjest *Maja* Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Takk for svar alle sammen! Jeg vet ikke om jeg har innovertråkk, det har jeg aldri testet. Tror jeg rett og slett drar tilbake til butikken og bytter skoene. Uansett hvor fine de er, er de ikke spesielt behagelige å ha på seg. Søren også, synes de Nike Free-skoene er så kule! Anonym poster: 2c8977b0a5104d94efa7c3a6a48f89e8 Om du har planer om å løpe en del så burde du sjekke tråkket ditt. Feil sko kan gi deg mye skader.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Bump Flere som har erfaring med Nike og om de utvider seg litt? Anonymous poster hash: cf47a...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå