Gå til innhold

Hvem av disse er verdens beste vokalist gjennom tidene?

Gjest Reza08

93 stemmer

1. 1. Hvilken vokalist er best?

• Freddie Mercury
      32
    • Michael Jackson
      14
    • Mick Jagger
      4
    • John Lennon
      3
    • Paul McCartney
      2
    • Elvis Presley
      1
    • Elton John
      0
    • Luciano Pavarotti
      1
    • Andrea Bocelli
      2
    • Brian Johnson
      1
    • David Bowie
      6
    • Noen andre?
      27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, hvis du spør om hvem som subjektivt sett har satt størst preg på meg, så er det Tony Harnell og Bruce Dickinson. For meg er de verdens beste vokalister.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Unnskyld meg, men Mike Patton, Maynard James Keenan, Chris Cornell og for den del Eddie Vedder??

Lista di er for kort. :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av den listen du snakker om er Mercury den beste vokalisten. Pavcarotti var operasanger og Bocielli er en cross over sanger. Ingen av de to er vokalister i og med det at de ikke fronter noe eget band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Det er en skam at ikke Michael Stipe står på den lista der! Så jeg stemte andre.

Endret av Borghild
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Den listen er teit. Hen er Michael Hutchence?

Det var en sexy liten mann og jeg var virkelig fan av han og INXS, og en av mine beste konsertopplevelser var med dem (gleden var stor da jeg kunne knøvle meg inntil han på flyplassen en gang - innimellom er trengsel ok)

Men min sanger fra denne lista er uten tvil David Bowie. Jeg elsker Bowie. Spesielt fra Stardust-tiden, men han er fortsatt like bra i dag og gleden var stor når han nå ga ut en ny singel nå nylig *elsk*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sexy liten mann og jeg var virkelig fan av han og INXS, og en av mine beste konsertopplevelser var med dem (gleden var stor da jeg kunne knøvle meg inntil han på flyplassen en gang - innimellom er trengsel ok)

Men min sanger fra denne lista er uten tvil David Bowie. Jeg elsker Bowie. Spesielt fra Stardust-tiden, men han er fortsatt like bra i dag og gleden var stor når han nå ga ut en ny singel nå nylig *elsk*

Det finnes ikke ord for hvor mye jeg misunner deg! En av mine store musikalske sorger er at jeg aldri fikk se inxs.

Jeg må også påpeke at det mangler et par andre her... Dino, Blue Eyes og The Jew...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ronnie James Dio har hatt mest å si for meg og så må jeg si at jeg savner Robert Plant.

Av de på listen så synes jeg at Freddie Mercury er den beste vokalisten, selv om jeg kanskje har hørt mer på Brian Johnson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Det finnes ikke ord for hvor mye jeg misunner deg! En av mine store musikalske sorger er at jeg aldri fikk se inxs.

Jeg er sjeleglad for at jeg fikk den med meg. Var på Rockefeller og jeg har denne konserten som nr 1 på lista over alle konserter jeg har vært på. Og jeg har vært på en god del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Mange gode vokalister der, men ingen som når Jussi Björling eller Peter Hammill (i mine ører, selvfølgelig). Så jeg valgte "noen andre". Av dem du har lista opp, er det for meg dødt løp mellom Freddie, John L og David Robert Jones. Det forundrer meg litt at ikke Jim Morrison er på lista di, men det er jo ditt valg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...