Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man føler på hele seg at man endelig er gravid fordi man føler seg litt annerledes enn vanlig, tester og får opp "ikke gravid" og får mensen en halv time senere.. Bortkasta 150kr, og samboeren sier "du må ikke stresse..." #denfølelsen

Anonym poster: 287b321bab93d61dda1fd0032e8f8eae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv fem år med den følelsen....

Neida, det var lite konstruktivt. All sannsynlighet tilsier at det kommer til å lykkes for deg innen et år. Prøv å ikke tenke på det frem til mens kommer/ikke kommer som det skal. Eller kjøp billige tester på e-bay eller billigetester, så kaster du i alle fall ikke bort penger. Og ikke delt alt med mannen hele tiden, de føler det ikke like mye på kroppen som vi gjør.

Og husk - ingen har så mye symptomer som de som håper på å være gravide, men det aller vanligste er å ikke kjenne noe som helst før lenge etter positiv test.

Skrevet

Jeg har akkurat den samme følelsen selv. Hver gang jeg blir kvalm eller litt anderledes enn vanlig, så tror jeg er gravid. Blir så skuffa når jeg får mensen :(

Skrevet

Har akkurat den samme følelsen selv :cry3: Nå har vi prøvd ett år, og ingenting skjer. Blir frustrert... iallfall da alle i min vennegjeng blir gravide bare av å se på mannen. MEN vi klarer det til slutt vi også skal du se :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...