MarianneE Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Var det noen som så det igår? Den herlige parodien på "Homsepatruljen" Lo så jeg grein, jeg.....
Windy Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Ja, MadTv er helt herlig til tider - er spesielt glad i Stuart jeg, da De traff forøvrig godt på Jai i Homsepatruljen (alle for den saks skyld)!
Tjorven Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Ja, MadTv er helt herlig til tider - er spesielt glad i Stuart jeg, da Veldig enig i det gitt. Og moren hans er utrolig morsom. Savner miss Swan da, hun var min favoritt!
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2004 Veldig enig i det gitt. Og moren hans er utrolig morsom. Savner miss Swan da, hun var min favoritt! Doooooon't!!!!!!
Tusenfryd Skrevet 15. mars 2004 #5 Skrevet 15. mars 2004 *hyyyyl* jeg skulle se på MadTV men da var det et teit TandeP program og jeg ga opp!!!! Ja, tok feil av sendetiden... Eeeeeeeeeelsker MadTv og eeeeeeeeelsker Fab5...
NullHull Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 Den Oprah-parodien de har er bra. Også lo jeg godt når de hadde den scenen forrige uke om ekteparet som var hos han neger-terapeuten som til slutt stod i rosa string-truse Mange av de er helt utrolig dyktige skuespillere, ialle fall i mine amatør-øyne.
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2004 Den Oprah-parodien de har er bra. Også lo jeg godt når de hadde den scenen forrige uke om ekteparet som var hos han neger-terapeuten som til slutt stod i rosa string-truse Mange av de er helt utrolig dyktige skuespillere, ialle fall i mine amatør-øyne. Ja, at de får det til og kommer på alt er i mine øyne helt utrolig......
Gjest 1111 Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 MadTV får meg til å rulle av latter nesten hver gang
Soul Skrevet 15. mars 2004 #9 Skrevet 15. mars 2004 Bra parodi på Fab5 ja! Enig med dere, Stuart og Miss Swan er utrolige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå