Gå til innhold

Typen er på Wineyard på Garage(bergen), bekymret.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Idag er typen min på wineyard eller hva det heter, på garage i bergen sammen med et par kompiser. Han er en trofast type, men likevel har jeg en ekkel følelse. Dere som vet om stedet, hvordan er det der? Mange unge jenter/eller jenter i det hele tatt der? han er 27... jeg er 20, men er likevel unge jenter jeg av en eller annen grunn er mest bekymra for. Hmm.. jeg hater dette. å sitte hjemme å være nervøs. Håper bare noen kan fortelle meg hvordan Wineyard er...

Uffda, det er ikke enkelt. Vi har vært sammen i to år, og forholdet er seriøst og alt. Men likevel. Jeg skriver kanskje slurvete og rotete nå, men jeg er bare så stressa.

Anonym poster: 712368046f52dadc7dc830c6d3c0dcc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke ignorere magefølelsen, men man må tenke seg om også. Har du noen grunn til å tro han skal gjøre noe med en annen jente da?

Anonym poster: f927b163ebbad6362049f8047fe7b998

Skrevet

Som på de fleste andre steder er det en god blanding av mennesker der. Du må bare velge å stole på ham. Etter to år burde du kunne stole på at han ikke er utro bare fordi han vil ut med kompiser en gang i blant.

• Liker 4
Skrevet

Wow umoden!

Anonym poster: 65816716c72def8218994bffa1b6afc2

• Liker 5
Skrevet

Seriøst? Det er som et helt vanlig utested. Om han vil være utro så er han det, uavhengig av utestedet.

Voks opp, ts.

Anonym poster: ce45e6d8e6aa5e75f9bd7a5bf0c47f20

• Liker 6
Skrevet

Da jeg var der var det mest menn med langt hår og tatoveringer...

Anonym poster: 88356aae5f3de8abbf52e583a7a43e30

• Liker 6
Skrevet

Wow, Garage finnes fremdeles. :daane:

Overrasket? Eller er det det at du er veldig gammel som gjør at du reagerer? Nå er ikke Garage den plassen jeg går, men det er faktisk et av de mest suksessfulle utestedene i Bergen.

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg var der, så var det masse sluts i små kjoler som danset på bardisken!

Neida TS. ta det kuli...

Anonym poster: f927b163ebbad6362049f8047fe7b998

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var der var det mest menn med langt hår og tatoveringer...

Anonym poster: 88356aae5f3de8abbf52e583a7a43e30

I utgangspunktet er det kanskje det, men Wineyard, konseptet de har på tirsdager, har trukket til seg en del annet klientell.

Men kjære TS, du sier selv at kjæresten din er en trofast type, og da tror jeg ikke du skal bekymre deg verken for Wineyard eller for andre steder :)

Skrevet

Tror du skal være mer redd for å skremme han vekk ved å være så umoden, så codependent og så sjalu enn at han skal være utro.

• Liker 1
Skrevet

Gjett om jeg skal bli kjent med mange gutter på wineyard i kveld. Helt til jeg finner den rette; han som kan fortelle meg at han er der sammen med kompiser, selv er 27 år og har ei dame på 20.

Skrevet

Overrasket? Eller er det det at du er veldig gammel som gjør at du reagerer? Nå er ikke Garage den plassen jeg går, men det er faktisk et av de mest suksessfulle utestedene i Bergen.

I slutten av 30-årene og trodde Garage var noe som hørte nittitallet til.

Skrevet

Han kommer neppe til å være utro i kveld, men om du fortsetter å være overdrevent bekymret, er sannsynligheten for at du mister ham svært høy.

Hva er det som gjør deg så usikker? Har du opplevd å bli sviktet før? Om du ikke klarer å kvitte deg med usikkerheten selv, vil jeg anbefale deg å oppsøke profesjonell hjelp. Du ødelegger deg selv og forholdet ditt ved å fortsette slik.

Anonym poster: 55d0d0ce85aac3651f7b2a14c92c2446

Skrevet

Ts her. Forstår ikke hvordan noen av dere kan være så utrolig frekke med meg. Jeg har blitt sviktet før, og har en veldig veldig vond fortid med misbruk. Jeg synes dere skal tenke dere litt om før dere utaler dere bak skjermen til noen dere ikke vet hvem er. Jeg er redd for å bli sviktet, sånn er det bare, og det er ikke gale at jeg er stresset og spør på et forum. Dere som kommer med usaklige kommentarer trenger da virkelig ikke det, gjør dere? Må dere skrive slikt for å få dere til å føle dere bedre? HVEM er umoden her.

Jeg forteller ikke til ham, eller sender ham masse meldinger, så at han skulle bli lei meg pga det er lite sannsynlig. Dette er mine tanker, ikke noe jeg deler med ham.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Ts her. Forstår ikke hvordan noen av dere kan være så utrolig frekke med meg. Jeg har blitt sviktet før, og har en veldig veldig vond fortid med misbruk. Jeg synes dere skal tenke dere litt om før dere utaler dere bak skjermen til noen dere ikke vet hvem er. Jeg er redd for å bli sviktet, sånn er det bare, og det er ikke gale at jeg er stresset og spør på et forum. Dere som kommer med usaklige kommentarer trenger da virkelig ikke det, gjør dere? Må dere skrive slikt for å få dere til å føle dere bedre? HVEM er umoden her.

Jeg forteller ikke til ham, eller sender ham masse meldinger, så at han skulle bli lei meg pga det er lite sannsynlig. Dette er mine tanker, ikke noe jeg deler med ham.

1. Ingen her er frekke mot deg.

2. Hvordan kan folk her bare gå ut i fra at du har vært utsatt for utroskap?

3. Redd for å bli sviktet på en vinkveld, er greia som går under å "jobbe med seg selv", enn å sette grenser for ens kjærestes handlingsrom.

Endret av Gjest
  • Liker 9
Skrevet

Stillig. Dit må jeg innom igjen neste gang jeg er i Bergen.

Det må du! Det kryr av deilige metal menn med langt hår, rufsete stil, deilig :)

Ts, det finnes like mange rocka sprø jenter som alle andre steder vil jeg tro, er han utro, vile han vært det uansett, liksom.

Anonym poster: a5382b75e29c998bc13da5bedc4d9dc4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror bare du burde jobbe litt med deg selv, TS. Hvis du lar tidligere forhold påvirke deg så sterkt, er det veldig sannsynlig at det før eller senere vil ødelegge forholdet du er i i dag. Det er naturlig å ha problemer med å stole på noen når man har blitt sviktet før, men du må bare minne deg selv på at ikke alle er like ille, og at kjæresten din sannsynligvis aldri ville gjøre deg vondt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...