Gå til innhold

Light in the box - din erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt ebay en stund, og har stort sett vært fornøyd, men light in the box SER også grei ut, men jeg finner ingen informasjon rundt den...så på en side (ikke norsk) at noen mistenker at selve eierene av siden ansetter folk til å "like" mange av produktene og kommentere positivt på siden, i og med at det ser ut til at veldig mange tilsynelatende er fornøyd med produktene...hvorfor er ikke den nettbutikken mer kjent? Uansett grunn, enten det er fordi at den er fullstendig fake, eller faktisk helt OK?

Jeg ville aldri forventet super kvalitet på f.eks klærne, men at de i det minste SER ganske like ut som på bildet ville vært fint...

Dere som ikke har vært innom, og som har greie på sånt, hva mener dere om den?

https://www.lightinthebox.com/no/

Er forresten usikker på om jeg postet på rett sted, bare å flytte innlegget om det er feil:)

Anonym poster: 4b7690f73b87a3538cc87b9bf4703533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte truser og en nattkjole fra lightinthebox for ikke så lenge siden. Jeg betalte "frakskyndet frakt", så ble litt dyrere enn foreventet men. Min pakke brukte ca en mnd på å komme frem(kan være det var jula sin feil at det tok lang tid. Bestilte jo i desember). Men likte produktene jeg :)

Anonym poster: 642bf213ebe6f49acccb7b535f0e6d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig kinakvalitet men som ligner på bildet i motsetning til mye av eBay varene. Har handlet der før og er "kjent" i min krets.

Anonym poster: b5b4be6aa31d8d3ff014a129d7dadc94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...