Gå til innhold

Hvordan gå fra å være en venn til noe mer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Er en jente som eg kjenner relativt godt. Vi har gått i samme klasse på barne/ungdomsskole i 10 år, og hun går nå i parallellklassen min på videregående skole 2 året. Vi har alltid vert gode venner, og har alltid synes at hun har vært en fantastisk jente!

Tingen nå er at jeg har begynt å like henne på en litt annen måte enn som venn. Men hvordan skal jeg gå over til flørting? Vi har jo alltid vært venner, så synes det er litt vanskelig å ta steget da jeg ikke vil ødelegge et godt vennskap. Samtidig så ser(tror jeg iallfall) at jeg og hun kan bli noe mer enn bare venner, da vi deler mange fellesinteresser! :)

Anonym poster: 01ba9969b230f341ec5ce7c52ccfaf0a

Anonym poster: 01ba9969b230f341ec5ce7c52ccfaf0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe jeg kaller Friend Zone..

Det er enten en ting man kommer ut av eller foralltid blir inni.

Jeg selv har vært i den, men jeg klarte rett og slett ikke lengre å være nær den jenta jeg var hodestupds forelsket i, det gjorde bare så vondt hver gang hun fant en annen gutt enn meg.

jeg har ingen råd, men jeg vet hvordan det er.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Tja, vet ikke helt om jeg vil kalle det friendzone. Jeg bruker jo ikke å henge med henne. Er ikke den guttevennen hennes som drar på kino med henne, finner på noe ilag etc..

Skrevet

Da kan du vel spørre om hun vil finne på noe eller bli med på kino (om hun spør hvem andre si at du tenkte bare med deg) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...