Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har et vidundertips til lengre og sterkere hår?

Sliter veldig med at håret vokser sakte og vil ikke ty til extensions. Begynt på b vitaminer og kurer håret sikkert 1 gang i uken, men synes det fremdeles går tregt. :murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du går innom en frisørsalong, så kan du spørre om en sjampoo og balsam som heter grow eller noe... for JA det finnes sjampooer å sånt som får håret til å vokse:D Hvis du har overbehandla hår er det ikke sikkert det funker sånn mega bra på som et mer naturlig hår. :)

Skrevet

Du kan også ta turen innom apoteket og kjøpe f.a.s.t. det funka på meg :)

Skrevet

Ikke vask håret for ofte. Unngå rettetang/krølltang/hårføner

Gjest Euforia
Skrevet

Spis sunt og bruk færrest mulig produkter i håret ditt. :)

Skrevet

Mener å ha lest at det ikke hjelper med diverse produkter i håret i alle fall... Det er bare placebo. Men for å få langt hår må det være sunt, så pøs på med friske grønnsaker og vitaminer. Oljer er bra for hud og hår, så spise avokado, mandler og fet fisk :)

Anonym poster: 9ff1abb359a340e69313907bc052d7b6

Skrevet

F.A.S.T funker for meg hvertfall :)

Skrevet

I tillegg til FAST som noen har nevnt, har jeg hørt at det hjelper å massere hudebunnen. Mener at det skulle stimulere hårsekkene og øke blodsirkulasjonen.

OG en god porsjon tålomdighet! :)

Skrevet

Det er nok det som også hjelper på litt når det kommer til f.a.s.t. også, for da masserer du både inn shampo og balsam, og det stimulerer jo hårsekkene :) Men jeg er ihvertfall veldig fornøyd med f.a.s.t. , følte ikke at håret mitt hadde vokst på flere år, og plutselig fikk det fart på seg :)

Skrevet

Professor Orms ekspertområde :opplyser:

Har hundrevis av tips om hvordan man skal behandle håret mitt pent, men jeg har meget viktige ting å ta meg av i dag.

Fort og galt: Ikke blek eller farg håret, ta heller striper om du må. Ikke bruk varmeverktøy og masse produkter. Ikke bruk slemme strikk. Klipp vekk det slitte før du begynner. Etter det: Klipp så lite som mulig, men så ofte som du må.

Og massér hodebunnen! Får igang sirkulasjonen.

Professoren her kan dette, hun har spart håret sitt fra scratch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...