Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å kjøpe vinterdress på salg nå som skal brukes neste vinter? Litt usikker på størrelse og sånn, men ser jo at det er veldig mye penger å spare på å kjøpe nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dumt :) Om du bommer helt på størrelsen (tviler vel), så går det jo an å evt selge den ubrukt på finn.no.

Skrevet

Ingen problem. Det gjorde jeg i fjor, og skal gjøre i år også, men tenkte å vente litt til slik at dressene kommer ned på 50 %. Nå ligger de på ca. 40 % der jeg har kikket.

Kjøpte i 86 i fjor, han fylte ett år i november. Helt perfekt størrelse som kommer til å vare ut sesongen. Blir nok å kjøpe neste dress i 92. Tviler på at han vil ha behov for 98. Men i værste fall så selger man den videre.

Skrevet

Ingen problem. Det gjorde jeg i fjor, og skal gjøre i år også, men tenkte å vente litt til slik at dressene kommer ned på 50 %. Nå ligger de på ca. 40 % der jeg har kikket.

Kjøpte i 86 i fjor, han fylte ett år i november. Helt perfekt størrelse som kommer til å vare ut sesongen. Blir nok å kjøpe neste dress i 92. Tviler på at han vil ha behov for 98. Men i værste fall så selger man den videre.

Hvor har du funnet dem på tilbud til 40%? :nigo:

Skrevet

Kjøpte akkurat Reima på 50% salg til vesla på tre og et halvt. Tok en str større enn jeg ville kjøpt om hun skulle brukt den nå, så da regner jeg med det går greit til vinteren. Har alltid gjort det samme med broren hennes også og det har ikke vært noe problem.

Skrevet

Da gjør jeg det. :Nikke: Han er åtte mnd nå, så da satser jeg på at 86 blir bra til vinteren.

Skrevet

Jeg har kjøpt til begge mine nå, til gutt på 1 år kjøpte jeg 92 (til neste vinter) og til jente på snart 3 kjøpte jeg 104. Satser på at de da holder 2 vintere :)

Skrevet

Jeg gjorde det i mange år, men de siste årene har jeg kjøpt dresser på outlet eller på salg på høsten.. Synes det er salg et eller annet sted hele tiden jeg.. :)

Skrevet

Da gjør jeg det. :Nikke: Han er åtte mnd nå, så da satser jeg på at 86 blir bra til vinteren.

Spørs hvor stor dressen er i str, kanskje du bør kjøpe 92?

Skrevet

Spørs hvor stor dressen er i str, kanskje du bør kjøpe 92?

Reima er store i størrelsen, jeg hadde 92 til min knert den andre vinteren i barnehagen, altså da han var ca 2,5 år.

Skrevet

Reima er store i størrelsen, jeg hadde 92 til min knert den andre vinteren i barnehagen, altså da han var ca 2,5 år.

Sant det, de er ganske store i størrelsen :)

Men det gikk veldig greit med 92 til frøkna mi da hun var 18 mnd :)

Skrevet

Hmm.. Ja, det er sant. Men han er ingen kjempe, så satser på at 86 blir bra. :Nikke:

Skrevet

Noen som vet om Reima dressene er små eller store etter størrelsen?

Skrevet

Noen som vet om Reima dressene er små eller store etter størrelsen?

Store :)

Gjest Clafoutis
Skrevet

Det står lengre opp her at de er litt store i størrelsen. Men dette var en genial tråd, nå fikk jeg bestilt både Reima-dress og -votter samt litt annet på salg også på lekmer.no!

• Liker 1
Skrevet

Lurer også på om jeg skal bestille! Men da vil jenta mi være 4 år neste vinter. Går fireåringer i dress fremdeles? Eller er det bukse og jakke som gjelder i barnehagen fra den alderen?....

Anonym poster: 2ab9ca7b99cc0df28dda3017da60d8e1

Skrevet

Mine, 6 og 8 har fortsatt dress. Mange i klassen til eldste har jakke og bukse, men hun valgte å kjøpe dress selv. Er så deilig å slippe å få snø på magen :)

Synes det er en uting at barnehagebarn har jakke og bukse, det tar lenger tid å kle på og er vanskeligere enn en dress. Dessuten blir de fort våte/kalde da snøen finner en vei inn...

Skrevet

Dress ville jeg kjøpt til 4-åring. Eneste grunn til å ha todelt er doturer + kan bruke jakken alene. Det er ikke kult å få snø innunder jakken, når man er så liten man ikke klarer å fjerne den selv engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...