Gå til innhold

Malm sminkebord fra IKEA

Secondbite

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt meg et malm sminkebord fra IKEA, og gleder meg som en unge til å få det på plass. Men pr. d.d. er det ikke montert.

Det jeg lurer på er hva målene på skuffen er? Og hva er høyden fra gulvet til skuffen?

Lurer altså fordi jeg vurderer å skaffe meg en kommode til å ha under dette sminkebordet. Og lurer på målene på skuffen ift. oppbevaring, hva jeg vil få plass til etc.

Noen som har dette sminkebordet som ville vært en engel og målt for meg? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

målene står på ikea sine sider :)

Ikke de målene jeg vil ha :) IKEA har kun mål av selve sminkebordet.

Endret av Secondbite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

målene på sminkebordet er

Bredde: 120 cm

Dybde: 41 cm

Høyde: 78 cm

skuffen blir nesten 120 cm lang (minus et par cm som går bort i platens tykkelse)

og siden høyden er 78 cm og skuffens dybde er 41 cm, er der 37 cm, mellom gulvet og skuffen.. ca ??

Da finner du jo ut hvor stor kommoden kan vere? :)

synest bordet virket veldig lavt?

Anonym poster: 324d8504e11ee65b063f9cf1c4ac2786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men om du ser på bildet ser du vel at skuffen ikke er 41 cm dyp? Vil gjette på at den maks er 15 cm. Det er nok heller bredden på skuffen som er nærmere 41 cm ;) Dybden blir vanskelig å regne seg til utifra de målene der... :)

Kan gjøre noen eksperimenter i photoshop og se hva jeg klarer å få til der :P I'll be back.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dybde er "innover" - altså hvor dyp skuffen er inn mot veggen, ikke høyden på skuffen.

Hvis skuffen er ca 15 cm "høy", vil det si at høyden opp til skuffen er 78 - 15 = 63 cm ca...

Anonym poster: b056b819a2e532afa61f588be263a25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dybde er "innover" - altså hvor dyp skuffen er inn mot veggen, ikke høyden på skuffen.

Hvis skuffen er ca 15 cm "høy", vil det si at høyden opp til skuffen er 78 - 15 = 63 cm ca...

Anonym poster: b056b819a2e532afa61f588be263a25c

Da beklager jeg, jeg hadde fått det for meg at det var dybden når det var snakk om skuffer. Men ja, skjønner selvsagt hvordan jeg kan regne ut det om jeg har det målet, men det har jeg ikke ;)

Photoshop mente forøvrig den var ca. 10 cm, så vil tro det er ganske riktig :)

Endret av Secondbite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...