AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Føler dette kanskje hører mer hjemme i denne tråden.. Like før jul, skulle jeg på julekonsert i en kirke der han jeg har flørtet med i noen måneder nå, var en av musikerne. Da jeg kom, kom han hastende forbi oss som stod i kø, men tok seg tid til å gi meg en klem. Han strøk meg også over kinnet og sa "vakre deg, *navnet mitt*". Er dette et tegn på at han liker meg, og ikke bare vil "bruke meg" seksuelt? Sånn ellers pleier det å være en langt mer flørtende og "dirty" tone der han tar meg på rumpa og kommenterer kroppen min, men dette følte jeg at var litt mer seriøst. Det skal også sies at han ved flere ganger har poengtert at han synes jeg har en fantastisk personlighet. Har jeg grunn til å tro at han vil mer enn som så? Anonym poster: ca4edb6ed6af77e4d9943a3e441c98eb
Ferny Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Kanskje han droppet å være dirty fordi dere var i kirken. 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Synes det høres positivt ut jeg! :-) Bare slapp av og nyt å være sammen med ham, så går det seg til hvis det er meningen! Man bruker jo litt tid på å bli kjent med hverandre. Anonym poster: 9c4ac4930cd30c73644b2991c993db06
hfthomas Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Er dette et tegn på at han liker meg, og ikke bare vil "bruke meg" seksuelt? Sånn ellers pleier det å være en langt mer flørtende og "dirty" Er det enten "bruke meg seksuelt" eller "om han liker meg"? Nå er ikke jeg jente, men går det ikke veldig på feeling om en annen vil bruke deg seksuelt? Jeg har sagt nei til jenter som jeg selv har hatt en dårlig magefølelse på. Ville tru det er det samme for dere? Du sier dere har flørtet i flere mnd? Har dere hatt sex? Jeg trur nok ikke en som har kun som hensikt å få sex, hadde giddi å flørtet med en jente i flere mnd kun for å få sex. Endret 16. januar 2013 av hfthomas
Petalouda Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Jeg blir kalt "vakre deg" av så mange menn at jeg ville ikke tatt det for å bety noe som helst faktisk. Menn (voksne) har skjønt at damer generelt faller for komplimenter. Så å basere hans eventuelle interesse på hva han kaller deg .... vel, la oss bare si at det er umulig.
Petalouda Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Du sier dere har flørtet i flere mnd? Har dere hatt sex? Jeg trur nok ikke en som har kun som hensikt å få sex, hadde giddi å flørtet med en jente i flere mnd kun for å få sex. Å jodda. Believe me. Det er mange menn som liker den jakten, og som kan holde det gående i evigheter. De har sett seg ut et bytte og gir seg ikke før det er nedlagt. selvsagt har de flere bytter på lur innimellom (man blir jo sulten) - men jeg har fortsatt flere hengede etter meg som ikke klarte å "nedlegge meg" - og som ikke har gitt seg ennå.
hfthomas Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Å jodda. Believe me. Det er mange menn som liker den jakten, og som kan holde det gående i evigheter. De har sett seg ut et bytte og gir seg ikke før det er nedlagt. selvsagt har de flere bytter på lur innimellom (man blir jo sulten) - men jeg har fortsatt flere hengede etter meg som ikke klarte å "nedlegge meg" - og som ikke har gitt seg ennå. Så da bare stikker de av når de er ferdig og man hører aldri noe mer?
Petalouda Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Så da bare stikker de av når de er ferdig og man hører aldri noe mer? hvis de kommer i mål ja
Gurglemeie Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 (endret) .. Endret 17. april 2024 av Gurglemeie
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Jeg blir kalt "vakre deg" av så mange menn at jeg ville ikke tatt det for å bety noe som helst faktisk. Menn (voksne) har skjønt at damer generelt faller for komplimenter. Så å basere hans eventuelle interesse på hva han kaller deg .... vel, la oss bare si at det er umulig. Ja og så lenge det bare er halvseriøst så kan man lett holde på med det samme med flere. Anonym poster: 8e06f2de5d034d06b35c5e7624be104b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Er det enten "bruke meg seksuelt" eller "om han liker meg"? Nå er ikke jeg jente, men går det ikke veldig på feeling om en annen vil bruke deg seksuelt? Jeg har sagt nei til jenter som jeg selv har hatt en dårlig magefølelse på. Ville tru det er det samme for dere? Du sier dere har flørtet i flere mnd? Har dere hatt sex? Jeg trur nok ikke en som har kun som hensikt å få sex, hadde giddi å flørtet med en jente i flere mnd kun for å få sex. Nei, vi ser hverandre ikke så ofte, dessverre. Og nei, vi har ikke hatt sex. Han lar bare hendene "ta for seg", så jeg antar han har lyst på meg? Anonym poster: b2ff39a2a99064d1f027b9b4c5a3faac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå