Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan forholdet vare hvis man ikke liker hverandres humor?

Anonym poster: dc1088c707ae9fb7e3126d8fbc1f31fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har totalt forskjellig humor, men har nå vært sammen i over 7 år og har to barn sammen. Har aldri hatt problemer med at vi har forskjellig humor.

Anonym poster: c6fdd8467abd796c6d24b2ba93bde0a7

Skrevet

Vi har lik humor, ja. Begge er veldig lekne med hverandre, og det, i tillegg til at jeg er meg selv med ham, og at vi kan være nær hverandre uten å si noe, er en av de fineste tingene med forholdet vårt :)

Dersom vi hatt hver vår humor, og disse virkelig fungerte sammen, tror jeg at jeg raskt ville lagt en demper på min egen humor, og dermed ikke hatt det like kjekt?

Men ulik humor betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke kan le av den andres humor?

• Liker 1
Skrevet

Jupp, vi har lik humor. Eller, han har kanskje drøyere humor med kompisene og kompisene tar den lenger etter det, og jeg og bestevennen min har vår egen interne humor. Men ellers har vi veldig lik humor. Vi har også en egen intern humor sammen.

Anonym poster: e7e189f6d24877dd4594cec1234a0066

Gjest LineaAlba
Skrevet

Var sammen med en som hadde ulik humor enn meg. Det fungerte ikke for meg i lengden, begynte å kjede meg veldig. Har lært at det er en veldig viktig del av forholdet, å kunne le med hverandre. Ble deretter sammen med den morsomste mannen jeg kjenner :-)

Skrevet

Vi er ganske like når det gjelder humor - både hva vi ler av og hva slags humor vi har oss imellom. Den kan være ganske rå, og vi ler mye!

Gjest Bibompibomp
Skrevet

Lik humor her i gården, til tross for at vi har vokst opp i helt forskjellige kulturer. Humor og lekenhet er viktig i forhold, og best er det når humoren har stor takhøyde, altså at den strekker seg fra det nesten barnslige til ren galgenhumor...

Skrevet

Ja, vi har ganske lik humor, og det er befriende :) Vi kan le av de samme situasjonene, hverandres kommentarer til ting, assosiere videre, skjønne hva den andre ler av intuitivt. Det gjør det lettere å være seg selv, tror jeg, i hvert fall for mitt vedkommende. Humor er en viktig del av meg, og en del av kommunikasjonen. Eksen og jeg lo IKKE av de samme tingene, vi kunne kanskje humre litt og av og til ha noe felles på den fronten, men ikke mye. Jeg tror nesten aldri jeg hadde latterkrampe sammen med ham, noe som skjer nesten hver gang jeg er sammen med nåværende. Men altså, i felles humor tenker jeg på ting som har å gjøre med kommunikasjon og måter å se ting på. Eksen og jeg kunne godt le godt av de samme filmene og sånt, men ikke hverandre. Noen ting er viktigere enn andre.

Anonym poster: 4246b05d3abb9dfd1d6741716a38744b

• Liker 1
Skrevet

Vi har ganske lik humor ja. Det var noe av det som gjorde at vi først oppdaget hverandre.

Nå har vi utviklet vår egen sære humor over tid.

Jeg kan klare meg uten prompehumoren hans, men han har kamerater og brødre som setter veldig pris på slikt. så kan jeg sitte å fnise med jentene :)

Skrevet

Nei.

Og

nei.

:sukk:

Anonym poster: d71280c5285d27da34135986b9cedcc9

Skrevet

Ja, vi har veldig lik humor, og jeg kan ikke forestille meg å være sammen med en som har totalt forskjellig humor fra meg selv. Så tror det kunne blitt vanskelig, ja.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi har ganske lik humor, ja. Og det er noe jeg setter stor pris på ved ham, for jeg dynes det er viktig å le sammen :)

Skrevet

Vi er veldig flinke til å le av meg. Utover det så har vi ikke lik humor....

Skrevet

Både ja og nei. Vi forstår hverandres humør.

Vært sammen med en fyr en gang hvor jeg sjelden synes noe av det han synes var morsomt. Også klarte jeg ikke å se forskjellen mellom hva som var morsomt/tull og seriøst. Slitsomt!

Skrevet

Ja og nei.

Min humor er nok litt mer rar enn han sin. Men vi ler mye,så noe felles har vi,samt noe har blitt litt internt

Skrevet

Ja ganske :)

Han kan gi meg skikkelig latterkrampe noen ganger, føler meg ganske tåpelig da :P

Skrevet

absolutt! vi deler både humor, og veldig mange synspunkter. heldig for oss (eller, uheldig) så er jeg en person som flirer av ALT. kan bli mye hvining og griselyder når det går langt nok :fnise:

Skrevet (endret)

På noe så. Andre ting ikke. Så jeg merker godt at vi er mer forskjellige enn like.

Når det kommer til intern humo er vi klin like.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest fjellhamster
Skrevet

Joa, Hans er nok hakket bedre enn min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...