Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymxx
Skrevet

Jeg fikk ufrivillig fatt i facebook passordet til kjæresten (mens han skrev det inn på telefonen sin). Klarte av den grunn ikke til å unngå å logge meg inn på hans konto for å se, da jeg har vært usikker på hvor jeg hadde ham. Vi ble sammen for 2 mnd siden, men har holdt på lenge. Da vi holdt på flørtet han mye med enkelte jenter, og han ba enkelte av dem ut på kinodate (dette var før vi ble sammen). Dette såret meg veldig, da han sa at det var bare meg da vi holdt på. Nå ser jeg at han har skrevet til ei han flørtet med og var interessert i før vi ble sammen, men på en vennskapelig måte. Jeg ser nå at han har poket mange jenter i går. Hva er greia? Burde jeg bli sur eller reagere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, "ufrivillig" du liksom..

• Liker 9
Skrevet

Uff...hvor mange tråder må jeg lese om dette passordhelvetet på facebook. Kan dere ikke ta det opp med kjæresten deres om dere er usikre, UTEN å snoke? Jeg har da virkelig også tvilt på saker og ting i mine forhold men jeg gidder da for fanken ikke å gå inn på en annen persons private eiendom. Hvorfor orker dere utsette dere selv for det der?

• Liker 3
Skrevet

Uff...hvor mange tråder må jeg lese om dette passordhelvetet på facebook. Kan dere ikke ta det opp med kjæresten deres om dere er usikre, UTEN å snoke? Jeg har da virkelig også tvilt på saker og ting i mine forhold men jeg gidder da for fanken ikke å gå inn på en annen persons private eiendom. Hvorfor orker dere utsette dere selv for det der?

Enig. Det er så forbanna respektløst at jeg blr kvalm! Tydeligvis virker det som om de fleste synes det er helt greit og deres "rett" å snoke i partnerens PRIVATE ting.

• Liker 3
Gjest Anonymxx
Skrevet

Tro meg, jeg angrer skikkelig. Men jeg var ikke edru da jeg fikk fatt i det, og det sitter klistret inni hodet. Har mest lyst til å be ham om å endre passord, eller få det til å virke som at noen "ukjente" har hacket seg inn og gjort noe harmløst tull, slik at han endrer passordet..

Skrevet

Og jeg kommer til å få ham til å endre det på ett eller annet vis, MEN kan noen svare på spørsmålet mitt?

Gjest Bibompibomp
Skrevet

Hva er det å svare på egentlig, annet enn at dere får lære dere å respektere hverandres private sfære, bruke facebook og nett generelt med vett og fornuft, og kommunisere DERE imellom om/hvis/når uklarheter/mistanker/snoketrang oppstår.

Det er den eneste fungerende måten både å få svar på ting, og komme til enighet om ting du/dere finner ugreit på.

Skrevet

Greia er at nå skal folk leve som om de er single selv om de er i et forhold. Ikke alle er bekvemme med det, sånn som du. Men stort sett skal folk ha lov til å gjøre akkurat hva de vil, og et forhold skal ikke sette begrensninger for noen.

Heldigvis var det ikke sånn før, så i mitt forhold, så lever vi som at vi ER i et forhold. Vi lever ikke som at vi er single og kan gjøre som vi vil. Det handler om å ta hensyn til sin kjæreste, og gjøre det som er best for hverandre og forholdet, ikke det som er best for egoet.

Anonym poster: 55e13f47771c5f1d7edf2e80433c2c56

• Liker 1
Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg skal få han til å endre passordet, men uten at han får greie på det. Ønsker ikke å lage større konflikter. Noen forslag??

Men jeg lurer fortsatt på om dere syntes det var greit at typen/dama deres snakket med en tidligere flamme eller poket mange jenter?

Skrevet

Hvorfor er det så viktig at han endrer passordet? For at du skal klare å holde deg unna? Hvis du ikke stoler på kjæresten din så skjønner jeg ikke hvorfor du ble sammen med han i utgangspunktet. Snakk med kjæresten, prøvd å ta tak i tillitsproblemene. Jeg vet også passord til kjæresten min men har aldri logget inn på hans for det. Det handler om å ha tillit til hverandre.

• Liker 1
Gjest Bibompibomp
Skrevet

Jeg skal få han til å endre passordet, men uten at han får greie på det. Ønsker ikke å lage større konflikter. Noen forslag??

Men jeg lurer fortsatt på om dere syntes det var greit at typen/dama deres snakket med en tidligere flamme eller poket mange jenter?

Hvorfor gidde å bry deg med dette passordet da? La nå den facebook`en hans være, og skjerp snoketrangen din i stedet. Du trenger vel strengt tatt ikke å bry deg om noe som helst før det evt. viser seg i praksis at han har "planer" på gang.

Du greier faktisk ikke å stoppe poke/snakke-trafikken hans uten å ta dette direkte opp med ham. Da avslører du samtidig at du har snoket, og spetakkelet er igang med beskyldninger i hytt og kav, er det ønskelig?

Ro deg ned jente, og glem hele greia til det som sagt evt. dukker opp mer reelle grunner til å reagere.

Gjest trådstarter
Skrevet

Grunnen til at jeg mista litt tillitt til ham, var fordi han løy til meg før vi ble sammen om at det kun var meg han holdt på med. Jeg hadde sakt til ham at jeg ikke ville holde på dersom det var flere. Orket rett og slett ikke å sloss med flere jenter om ham, da jeg var redd for å få følelser for deretter å bli "dumpa" til fordel for ei annen jente.. så da jeg fant ut av passordet hans, fant jeg også ut at han hadde løyet for meg. Dermed mista jeg litt av tilitten til ham. Jeg konfronterte ham om det, uten at jeg sa hvor jeg hadde fått det fra. Da sa han at han mente noen prøvde å ødelegge for forholdet.. og han nektet.. Jeg gav meg ikke, dermed gav han seg litt å sa at han ikke sendte sånn med de jentene lenger.

Skrevet

Er det ikke bare å være ærlig med typen og fortelle at du "ufrivillig" fikk fatt i passordet (den er litt tynn, den der)og at du er usikker på hvor du har han. Det er mye bedre å snakke sammen en å snoke. Det er bare han som kan forklare deg hva han mente med å poke andre jenter, og så får dere heller forhandle om hvordan dere ønsker å ha det i forholdet.

Gjest trådstarter
Skrevet

Jo, men jeg er livredd for at jeg ødelegger forholdet hvis jeg gjør det, at han da gjør det slutt med meg..

Skrevet

Jo, men jeg er livredd for at jeg ødelegger forholdet hvis jeg gjør det, at han da gjør det slutt med meg..

Hvilke alternativer har du da? Du kan eventuelt starte en "generell " prat om forholdet, og hvilke grenser du har etc. Men du har fremdeles passordet og jeg har en mistenke at det vil bli brukt igjen. Hvis det ikke er grunn til å ha tillitt til han, så er det jo ikke det. Du kommer ikke utenom en prat med han uansett.

• Liker 1
Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg kommer til å ta en generell prat om forholdet når det gjelder grenser etc, men jeg kommer ikke til å si at jeg har snoka, redd det blir for mye og at han ikke vil ha meg lenger. Men jeg må få ham til å endre passord uten å bli avslørt.. Noen forslag?

Skrevet

Er han på Facebook samtidig som du kan se det? Kan du ikke si at du har sett pokinga etc da? Angående skifte av passord så kan du jo si noe som at du har sett passordet når han skriver det inn og nå vet men ikke ønsker å vite og derfor vil at han skal bytte?

Gjest trådstarter
Skrevet

pokinga har han satt som skjult, så den ser jeg ikke med mindre jeg er inne på profilen hans..

Er han på Facebook samtidig som du kan se det? Kan du ikke si at du har sett pokinga etc da? Angående skifte av passord så kan du jo si noe som at du har sett passordet når han skriver det inn og nå vet men ikke ønsker å vite og derfor vil at han skal bytte?

pokinga har han satt som skjult, så den ser jeg ikke med mindre jeg er inne på profilen hans.. Hm, skal prøve meg på ideen din Noteknekk, må bare få han til å logge seg på facebooken sin først..

Skrevet

Det jeg mener er om han ikke noen ganger er på sin Facebook samtidig som du kan se det, at du sitter ved siden av f.eks, og at du da skal ha sett pokinga. Og hvis han allerede har logget inn med deg til stede så trenger du jo ikke vente til neste innlogging med å nevne dette med passord, du kan jo ha sett det allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...