Gå til innhold

Hvilken leppestift og farge skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært mange ulike innlegg her om hva slags merke på leppestiften som anbefales. Men jeg lurer veldig på hva slags farge dere har valgt også jeg da. Kunne vært morsomt og høre hva slags merke dere har valgt og hvilken farge(kode) det er på denne. Aner ikke hva slags fargenyanse jeg skal legge meg på, så jeg trenger litt hjelp nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var det da. Har nå kjøpt flere leppestifter som jeg tester med, men er enda ikke sikker på hvem jeg ender opp med.. får ta med alle til frisøren på lørdag... icon_smile.gif

- Invincible fra Loreal (515)

- Maybelline Hydra Stay (Purr)

- Maybelline Watershine Diamonds (110)

- Body Shop (Plum Treat)

Alle disse er i en plomme aktig farge.. litt sånn rød-lilla.. er ganske mørk, så har funnet ut at det er en ganske nøytral farge som passer meg. icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trodde at den som sminker deg, eks frisøren, finner ut i samråd med deg hva slags farge som passer best til deg og resten av sminken!?

Skrevet

Joda, frisøren hjelper til med å finne farger. Men jeg må jo selv kjøpe en leppestift til å bruke hele bryllupsdagen. Derfor må frisøren ha denne helst på prøvetimen, for hun ønsker å ta utgangspunkt i denne leppestiften for å tilpasse den andre sminken så det passer sammen. Kjedelig hvis det kræsjer totalt... derfor bør man finne en leppestift som kler en og som frisøren lett kan bruke som utgangspunkt for videre sminke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!

..Artig tråd.

Eg skal ha Lumene "I have a dream" 233

Denne er ganske so "knall" rosa!!, men rimleg transparent. Har begynt å bruka den litt no, 3 veker att, så eg kan få litt respons/bli vant til fargen.

Bukett og blomster skal gå i rosa og blåraud.

Roser:Valentino og splendid surprise.

Lykke til vidare i forberedelsar!!

-Anita-

Skrevet

Ingen fler med tips?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nope. Tror dere er sprø jeg, har dere ikke annet å bruke tiden til?

Skrevet

Ojsann har ikke tenkt på dette engang.. Skal iallfall ikke ha noe knæsj farge det er sikkert...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte Diorific av Christian Dior - kanon bra og den ble så flott og naturlig og den holdt hele dagen - tok det på en extra gang utenom icon_smile.gif

20April2002

Skrevet

Jeg bruker Lip Finety, jeg...fargen er nr 180. Ganske naturlig farge, den bare "frisker opp" litt, men den er ikke veldig fargesterk! Anbefales om man ikke er så glad i sterke farger...

Skrevet

Det var hun som skal legge make-up på meg som fant frem til leppestiften også. Så kjøpte jeg den der hos henne.Det er et merke som heter Germaine de capuccini, og fargen er litt sånn plommeaktig. Bruker den litt om dagen sånn for a venne meg til den , og har fått masse positive kommentarer. Litt gloss utenpå på bryllupsdagen, og så skinner det så flott atte....*ler*12

Skrevet

Synes dette er så vanskelig jeg. Satser nok på Lipfinity, men så er spørsmålet om fargen.

Skal en brud ha en sterk leppestiftfarge eller skal den være så dus at den ser helt naturlig ut?

Noen som fortsatt kan hjelpe meg?

Skrevet

Jeg endte opp med å bruke Invincible fra Loreal. Synes den satt både pent og godt, også har den litt fin kremaktig konsistens. Anderledes enn andre leppestifter jeg har prøvd.. Tror Vita har denne på tilbud akkurat nå.. 90-100 kroner. Ellers koster den 109,- icon_smile.gif12

Gjest perle
Skrevet

Frisøren mn skal sminke meg, men ba meg om å ta med den lebestiften jeg ville. Så da var det ut på shopping med forloveren min for å finne riktig farge. Endte opp med en fra Lancome som er rød med brunskjør og litt gloss. Ikke så veldig sterk eller knall, men sånn at det absolutt synes. Fikk tips om at en brud bør ha en lebestift med litt farge på, hvis ikke kan man lett se blass ut på bildene (og dem er det jo ganske mange av den dagen....).

Skrevet

I dag kjøpte jeg Lipfinity, nr 070, og prøver den ut nå. Den er bare helt superduper og smitter absolutt ikke av under noen omstendighet! Har prøvd å gi, men uten at det smitter av. Kjæresten min er også veldig fornøyd, for han liker ikke å kysse meg når jeg har leppestift på (i frykt for at han skal bli rød på leppene), men nå tar han det helt med ro.

Tusen takk for alle flotte tips fra dere!

Skrevet

I dag har jeg kjøpt meg ennå en Lipfinity jeg, og denne gangen nr 180. Vil bare tipse dere om at denne også var veldig fin, men jeg tror den blir litt for diskret og kjedelig til en brud. Tror den er finere til litt daglig bruk enn til en slik dag, så jeg anbefaler dere å velge noe med litt mer farge i enn denne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...