AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Like før jul, skulle jeg på julekonsert i en kirke der han jeg har flørtet med i noen måneder nå, var en av musikerne. Da jeg kom, kom han hastende forbi oss som stod i kø, men tok seg tid til å gi meg en klem. Han strøk meg også over kinnet og sa "vakre deg, *navnet mitt*". Er dette et tegn på at han liker meg, og ikke bare vil "bruke meg" seksuelt? Sånn ellers pleier det å være en langt mer flørtende og "dirty" tone der han tar meg på rumpa og kommenterer kroppen min, men dette følte jeg at var litt mer seriøst. Det skal også sies at han ved flere ganger har poengtert at han synes jeg har en fantastisk personlighet. Har jeg grunn til å tro at han vil mer enn som så? Anonym poster: ca4edb6ed6af77e4d9943a3e441c98eb
Pringle Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Han er ihvertfall klar over at atferd er situasjonsbetinget. Dere var i en kirke, og du forventet at han ville ta deg på rompa og snakke dirty til deg? 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Han er ihvertfall klar over at atferd er situasjonsbetinget. Dere var i en kirke, og du forventet at han ville ta deg på rompa og snakke dirty til deg? Nei, jeg ble veldig glad for at han IKKE gjorde det. I mitt hode viser det at han liker MEG, og ikke bare ser en kropp uten hode eller personlighet. Det jeg lurte på er om andre også ser på dette som et tegn på at han ikke bare er seksuelt interessert, noe jeg til tider har fått inntrykk av tidligere. Anonym poster: b2ff39a2a99064d1f027b9b4c5a3faac
Majott Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Dette var jo som å lese et annet innlegg, hvor det også var julekonsert, og dama sto blandt noen andre. Så kom han som hun hadde flørtet med, hvos han faktisk tok henne på rumpa. Deretter spørsmålet om han ville noe mer med henne. Dette ligner så mye at det mest sannsynlig er samme ts i begge trådene. Har du endret historien, ts?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Dette var jo som å lese et annet innlegg, hvor det også var julekonsert, og dama sto blandt noen andre. Så kom han som hun hadde flørtet med, hvos han faktisk tok henne på rumpa. Deretter spørsmålet om han ville noe mer med henne. Dette ligner så mye at det mest sannsynlig er samme ts i begge trådene. Har du endret historien, ts? Nei, dessverre, så har jeg ikke det. Han hastet forbi, rundt meg stod det fullt av gamle damer,og hendene hans var kun over hoftene. Det finnes mange like historier her på kg, men det er ikke nødvendigvis samme forfatter. Jeg er ny her. Anonym poster: b2ff39a2a99064d1f027b9b4c5a3faac
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Tror ikke det er mindre sannsynlig at han vil "bruke deg" kun etter denne episoden... Anonym poster: 90f32fb46381d7773ce0511854c8835a 1
Steinar40 Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Lar du deg bruke så blir du brukt. Og så kastet. Endret 15. januar 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå