Gjest Lurekvinne Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 din eks kona (separert i flere måneder) skulle få besøk i helgen av en venn (en mann) som du kjenner ikke?
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Og dette hadde jeg fått vite gjennom 21.00 nyhetene? Vil tro det avhenger av bruddet og forholdet dere imellom....spiller det noen rolle da? Endret 15. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Gjest lurekvinne Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 1)Bor i nabolaget og han ser i huset til hun når han skal hjem 2)Forholdet er uavklart på grunn av mannen. (han sier selv at han klarer ikke å tenke på forholdet og er usikker på seg selv, men det er han i utgangspunkt som gjorde det slutt)
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Dere har jo vært gift, så du kan jo spørre ham hva han syntes om det.
Gjest lurekvinne Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Det kan være en forkjell mellom hva man sier og hva mann virkelig tenker og føler :-) derfor vil jeg høre om andre sin tanke....
Gjest SpaceBaby Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 din eks kona (separert i flere måneder) skulle få besøk i helgen av en venn (en mann) som du kjenner ikke? Hadde sikkert syns det var kjipt og vondt dersom jeg ikke ønsket å være separert, men er man separert så er man separert og den type ting er ikke lengre hverandres business. Jeg hadde forhåpentligvis reagert i mitt stille sinn og ikke noe mer enn det.
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Det kan være en forkjell mellom hva man sier og hva mann virkelig tenker og føler :-) derfor vil jeg høre om andre sin tanke.... Tviler på at du får noen reaksjon fra ham på dette, om han føler noe den ene eller andre veien så kommer han nok til å skjule det godt. Om det var meg og det var jeg som ville skilles så hadde jeg ikke tenkt så mye på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå