AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Er det er forhold om man er kjærester, og har begge har definert det som et forhold? Er det er forhold om man har sex med noen mer enn en gang, vel vitende om at det aldri kommer til å bli noe mer? Er det et forhold om man er venner, og har sex innimellom, vel vitende om at det aldri kommer til å bli noe mer? Tar dere disse med i tellingen når dere beskriver hvor mange forhold dere har vært i? Anonym poster: 11c7f62743fa55ac6e2ef632badf735d
Gjest Funky Punk Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Et forhold er jo om man har et forhold til en annen person. Forhold kan jo brukes om kjærester, venner og familie. Man er absolutt i et forhold om man er kjærester om man skal tolke ordet forhold på den måten du mener her. Om jeg skal telle alle forholdene jeg har hatt, så regner jeg kun med de jeg har hatt fast følge med. ONS eller 'friends with benefits' er ikke et forhold i den forstand
Bernardette Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Om noen sier: "Du Berna, hvor mange forhold har du hatt?" svarer jeg på hvor mange kjæresteforhold jeg har hatt. Men jeg har såvisst (er pr. dags dato også) i "forhold" med folk jeg ikke er kjæreste med, av bl.a. årsaker du ramser opp over.
Peculiar Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Om noen spør hvor mange forhold jeg har vært i, regner jeg de jeg har vært kjæreste med i voksen alder. Regner selvfølgelig ikke "friends with benefits" situasjoner som forhold. Om jeg har hatt noe på gang med noen jeg mener en kjæreste burde vite om (som f.eks en felles venn) så nevner jeg det jo, men ikke medregnet i antall forhold jeg har vært i.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Det finnes mange type forhold blant det motsatte kjønn ja, utover de vanlige familie/vennskapsforholdene. Å ha sex mange ganger,gjør en ikke til en kjæreste verdig forhold,men kanskje venner med fordeler? Jeg tror at kjæresteforhold har visse krav: - Følelsen av at du vil ha noe mer seriøst enn vennskap. En venn er en person som kan støtte deg ut livet. Ofte er det bare en person man er i kontakt med for underholdning. Vil man ha mer enn dette, altså en mer partner enn venn, så er det kjæresteforhold man vil ha. Typen at man tar hensyn til hva den andre personen vil i livet, at hans handlinger påvirker deg og at dere kan stå samlet. Ser en fremtid sammen - For meg, må det være offisielt. Hvorfor? jeg vil ikke bare være en man puler rundt med. Jeg vil at folk skal vite at vi står i lag. Og hvorfor ikke? er det ikke det vi gjør? - Begge må ha sagt seg enige.... Det hjelper ikke at den ene partneren vil ,når den andre bare vil ha sex.. Anonym poster: 5e762ca2ca6ed779ab9f67095e0df45a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Ja si det... Venninna mi referer alltid til "han jeg var sammen med...." og så kommer det: ja det var jo i 8.kl osv. Så noen kan referere til det også som forhold..... Anonym poster: bba964e6646278dc2f2a992dd8ca2120
Steinar40 Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Alle typer seksuelle relasjoner er det som teller (negativt).
Obiola Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Forhold er når man kaller seg kjærester, og etterhvert også går offentlig med dette. Når man bestemmer seg for å være sammen og satse på hverandre For meg er alt annet noe jeg vil kalle for relasjoner eller bekjentskap av ulike typer, eller vennskap med litt ekstra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå