Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har vært i et forhold en del år som heldigvis nå er over. Jeg tok han på fersken med en "venninne" han var veldig full og sa han ikke husket men det tror jeg selvfølgelig ikke noe på , men jeg tilga han og vi fortsatte å bo sammen. Har tatt han flere ganger etter det med å snakke/melde med damer men han benekter ALLTID. så fikk jeg endelig nok :-))))))))))))) Men nå viser det seg at han har vært på en annen venninne av meg , og det mens hun var på besøk hos oss. Nå skal ikke jeg legge all skyld over på damene men hva FEILER det egentlig damer for tiden ? Har har hun sittet å hørt meg gråte å være lei meg pga forholdene hjemme også gjør hun noe slikt. Jeg tenker menn kommer og menn går, men man tror jo at man kan stole på venninnene sine. Men har da forhåpentligvis lært etter å ha brent meg 2 ganger. Får vel prøve å tenke positivt , endelig kvitt en drittsekk av en samboer og søpplete "venninner"
femi9st Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 De fleste kvinner, og noen menn skjønner bare ikke hvor sårende sånne ting kan være. Sånn vil det alltid være, dessverre. Jenter kommer alltid til å krangle om menn, sånn er naturen.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 De fleste kvinner, og noen menn skjønner bare ikke hvor sårende sånne ting kan være. Sånn vil det alltid være, dessverre. Jenter kommer alltid til å krangle om menn, sånn er naturen. Nei, det gjelder ikke de fleste kvinner. Du har vært uheldig TS. Lykke til videre. Anonym poster: a91ca9d939f084e441ba680812f992a6 10
Gjest tsejG Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Se her ja, nok en bunnsolid "sak" å bryne seg på for tilhengerne av venner av motsatt kjønn... Nå kan dere enda en gang komme med de forlengst oppbrukte argumentene deres, som går igjen tråd etter tråd etter tråd etter...... bahh!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Se her ja, nok en bunnsolid "sak" å bryne seg på for tilhengerne av venner av motsatt kjønn... Nå kan dere enda en gang komme med de forlengst oppbrukte argumentene deres, som går igjen tråd etter tråd etter tråd etter...... bahh! Han har vært på venninnene HENNES, smartass! Anonym poster: a91ca9d939f084e441ba680812f992a6 4
Gjest tsejG Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Han har vært på venninnene HENNES, smartass! Anonym poster: a91ca9d939f084e441ba680812f992a6 Uuups, leste litt fort, sorry... Kunne se ut som at det var ei venninne av ham, i starten av innlegget.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Har lurt på det samme selv, og hatt en grundig sortering av venninner. De som går inn i elskerinne / spennings / forståelsesfull-rollen i slike trekantdramaer får seg en på trynet når de etter hvert skjønner hva deres rolle var. Da kommer de som regel og skal be om unnskyldning. Straffen deres er at de for alltid er et ludder i mine øyne. Null forståelse å hente her :-) Alle over en viss alder er informerte nok til å skjønne slikt før de involverer seg. Om han er usikker på hva han vil, om dama hjemme er vanskelig, om han tror han er forelsket i henne, ja vel, hva så? Det er sånn slike menn sier! Det vet alle. Det er heller ikke noe problem å dempe sine egne følelser kraftig om man realitetsorienterer seg selv. Om en av disse ludderne en gang finner seg en bra mann, får jeg på ingen måte dårlig samvittighet om han forlater henne til fordel for meg hvis han oppdager at jeg er av mye bedre kvalitet enn henne. Bra menn fortjener bra damer. Forskjellen er at jeg ikke er "venninne" og lurer meg inn mellom dem.
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Se her ja, nok en bunnsolid "sak" å bryne seg på for tilhengerne av venner av motsatt kjønn... Nå kan dere enda en gang komme med de forlengst oppbrukte argumentene deres, som går igjen tråd etter tråd etter tråd etter...... bahh! Ja, dette er beviset jeg trengte. Er man i et forhold, så kan man ikke ha noen venner. Man bør utelukkende omgås mennesker det er lover mot å ha seg med.
Gjest tsejG Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 Ja, dette er beviset jeg trengte. Er man i et forhold, så kan man ikke ha noen venner. Man bør utelukkende omgås mennesker det er lover mot å ha seg med. Hmm, nå har jeg faktisk beklaget at jeg misforsto hovedinnlegget, kanskje du ikke så det: "Uuups, leste litt fort, sorry... Kunne se ut som at det var ei venninne av ham, i starten av innlegget." Men for all del, når du først inviterer, - det er slett ikke dumt å velge seg venner/venninner man kan stole på under alle omstendigheter. Dårlige mennesker er ikke vennemateriale, og bare å kvitte seg med jo før jo heller... Naturligvis er ikke dette alltid like lett å forhåndsbedømme når det kommer til venner av "nyere dato", disse må derfor overvåkes nøye over tid. Venner man har hatt fra barnsben av derimot, gjør sjelden slike slutty stunts som i dette tilfellet.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Er det virkelig sånn at man må "skreene" ut venner/venninner? Har menn/kvinner så dårlig selvtillitt at de gjør alt for å få bekreftelse på hvor atraktive de er ? Jeg tror faktisk ikke at menn/kvinner som er utro er det fordi de møter en mann/dame som er så utrolig attraktiv men for å få bekreftelse på egen mannlighet/kvinnelighet. Leste en studie der det var forsket på hvorfor man er utro, og som jeg forsto det så hadde det med tilgjengelighet å gjøre. Ofte var det sånn at elskeren/elskerinnen var mindre attraktiv en mannen/kona. Hvem vet ? Men jeg må si meg enig med TS, her snakker vi om søppelmennesker som ikke har tanker om andre enn seg selv.
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Man bør egentlig holde seg nedlåst i kjellern, det er tryggest slik!
Chloe- Skrevet 16. januar 2013 #12 Skrevet 16. januar 2013 Er det virkelig sånn at man må "skreene" ut venner/venninner? Man kan være oppmerksom på de største faretegnene, da. Om venninna di legger seg etter opptatte menn, spesielt der hun kjenner kvinnen godt, vil hun lett kunne gjøre det samme mot deg også. Cold hard truth.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Vær glad du er kvitt begge to Er jo veldig trist å oppleve at venninnen er et ludder , men sånne folk trenger man ikke rundt seg. Lykke til videre
Steinar40 Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Når folk driter seg ut så er det som regel i fylla. Og dermed er det alltid best å ha edruelige venninner og venner. Endret 17. januar 2013 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Vel, det folk gjør i fylla tror jeg nok de også tenker på å gjøre når de ikke er beruset. Alkoholen tar bare bort noen hinder som gjør til at de ikke gjør det i edru tilstand. Høres ut som en runddans med lite respekt dette, både overfor partner og "venninner". Du er verd så mye mer enn at slike folk går bak ryggen på deg! Anonym poster: 8f8ff399bb5a6c232b4068ccea147271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå