AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over et halvt år og nå valgte han å gjøre det slutt. Grunnen er at forelskelsen har gått over og han har ikke begynt å elske meg enda.. Han sier jeg er den beste jenta han har møtt, men han greier ikke å elske meg, uansett hvor mye han vil. Jeg tenker at det tar vel ofte mer enn et halvt år å elske noen? .. Dum som jeg er overtalte jeg han til at vi heller kaller det en pause og prøver å være gode venner uten å gjøre kjæresteting eller snakke om følelser på minst en måned.. Jeg kommer ikke til å ta initiativ til dette vennskapet. Jeg håper og vet han kommer til å savne meg, ettersom ca det samme har skjedd før og vi ble sammen igjen.. I morgen skal vi jobbe sammen. Det eneste jeg vil er at han skal like meg igjen, men jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal oppføre meg? Og sist det ble slutt ville jeg absolutt bli sammen med han igjen, men nå tar jeg det som det kommer. Jeg kan jo komme over han, selv om det er både vondt og tar lang tid. Men jeg vil ihvertfall prøve å få han tilbake. Så noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal oppføre meg på jobb i morgen? .. Anonym poster: fb360afc708f069a51a602a3b1884ec0
femi9st Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Hvis du trenger hjelp til hvordan du skal oppføre deg av brukere på kvinneguiden... Hvis du oppfører deg som deg selv og det ikke er nok, hvorfor kan ikke dett være dett? Hvorfor vil du på død og liv være sammen med en som ikke elsker deg? En forelskelse varer biologisk sett ca. 2 år. Hvis han går tom før det, så er det nok små sjanser for et varende forhold uansett. Dessuten: hvis han sier at han prøver, men ikke greier å elske deg kan det like godt være en fin måte å si at han ikke liker deg på. De aller fleste prøver å få sånne brudd til å være så lite sårende som mulig, tenk litt på det. Endret 15. januar 2013 av femi9st 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 TS her. Jeg vet at han virkelig vil elske meg, men hvorfor klarer han det ikke da? Anonym poster: fb360afc708f069a51a602a3b1884ec0
rockarollawoman Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Mitt råd til deg, er at du ikke skal gjøre deg til noen du ikke er. Er du sikker på at dette forholdet er liv laga? Sett fra en utenforståendes ståsted lover det ikke godt når dere allerede har slått opp en gang, du må spørre om hjelp for hvordan du skal oppføre deg overfor en som har vært kjæresten din, og han sier han ikke klarer å elske deg. Tenk deg om minst ett par ganger til: trenger du virkelig en slik type i livet ditt?
femi9st Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Det har vel enten noe med deg eller han å gjøre som ikke lett kan forandres da. Du vet, sånne til skjer.
Wolfmoon Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 TS her. Jeg vet at han virkelig vil elske meg, men hvorfor klarer han det ikke da? Anonym poster: fb360afc708f069a51a602a3b1884ec0 Det å elske noen er ikke noe man kan fremkalle med et ønske, dessverre. Ikke at det gjør ting bedre for deg, men du får bare ta tiden til hjelp 1
I Grosny Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Så noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre Anonym poster: fb360afc708f069a51a602a3b1884ec0 Du må samle sju flaggermusvinger, og gå sju ganger baklengs rundt kirkegården ved fullmåne mens du synger navnet til din kommende svigermor, tonesatt med Imagine av John Lennon. (ikke hør på meg , dette er på ingen måte autorisert trolldom, og egentlig ren svada). Jeg tror du rett og slett må bite i ett surt eple og innse at det ikke er meninga at dere skal være sammen. Du blir mye lykkeligere dersom du finner en person som liker deg stabilt. Det er ikke godt å basere kjærlighetens framtid på ustabilt og mangelfullt grunnlag. 1
Havbris Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Enig med andre her - å elske er en følelse, en tanke, en innstilling som er der - eller ikke er der. Du kan ikke få et annet menneske til å elske deg selv om han gjerne vil det. Du må være deg selv og kanskje godta at dette forholdet er over. 1
Gjest Sobril Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 Denne poppet opp... http://m.youtube.com/watch?v=TEOKJe3QqoE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå