Lady Stardust Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Nå håper jeg det er noen datakyndige her, for jeg har googlet meg halvt ihjel uten å finne en løsning på mitt problem. Jeg har en Asus laptop med touchscreen med Windows 8. Nå i dag har det oppstått et merkelig problem; Når jeg starter maskinen kan jeg bevege musepekeren i noen sekunder, så fryser den helt. Kan ikke bevege på den, og når jeg bruker touchscreen-funksjonen forsvinner musepekeren helt og forblir forsvunnet. Bruker touch pad, ikke usb eller trådløs mus. Har prøvd å restarte maskinen flere ganger uten hell. Er det noen her ute som kan hjelpe meg? Dette er jo litt krise, strevsomt å bruke touchscreen til alt. Har heller ikke så god peiling på Windows 8, eller Windows i det hele tatt, så fint om noen kunne gitt meg en detaljert step-by-step-forklaring. Takk på forhånd!
Hesitation Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Du har prøvd å aktivere touch padden ved å (på min PC) klikke på FN + F9?
Lady Stardust Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2013 Du har prøvd å aktivere touch padden ved å (på min PC) klikke på FN + F9? Ah, min helt! Det var jaggu så enkelt som det, takk skal du ha
Hesitation Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Ah, min helt! Det var jaggu så enkelt som det, takk skal du ha Hehe, null problem!
meningsløs Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 å kjæreeee!! nå har jeg strevd meg halvt ihjel i flere uker med AKKURAT det samme problemet på min asus touchscreen! TAKK FOR HJELPEN! vet at denne tråden var laget for lenge siden, men det er aldri for sent å takke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå