Lady Stardust Skrevet 15. januar 2013 #1 Del Skrevet 15. januar 2013 Nå håper jeg det er noen datakyndige her, for jeg har googlet meg halvt ihjel uten å finne en løsning på mitt problem. Jeg har en Asus laptop med touchscreen med Windows 8. Nå i dag har det oppstått et merkelig problem; Når jeg starter maskinen kan jeg bevege musepekeren i noen sekunder, så fryser den helt. Kan ikke bevege på den, og når jeg bruker touchscreen-funksjonen forsvinner musepekeren helt og forblir forsvunnet. Bruker touch pad, ikke usb eller trådløs mus. Har prøvd å restarte maskinen flere ganger uten hell. Er det noen her ute som kan hjelpe meg? Dette er jo litt krise, strevsomt å bruke touchscreen til alt. Har heller ikke så god peiling på Windows 8, eller Windows i det hele tatt, så fint om noen kunne gitt meg en detaljert step-by-step-forklaring. Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesitation Skrevet 15. januar 2013 #2 Del Skrevet 15. januar 2013 Du har prøvd å aktivere touch padden ved å (på min PC) klikke på FN + F9? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Stardust Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2013 Du har prøvd å aktivere touch padden ved å (på min PC) klikke på FN + F9? Ah, min helt! Det var jaggu så enkelt som det, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesitation Skrevet 15. januar 2013 #4 Del Skrevet 15. januar 2013 Ah, min helt! Det var jaggu så enkelt som det, takk skal du ha Hehe, null problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meningsløs Skrevet 11. august 2014 #5 Del Skrevet 11. august 2014 å kjæreeee!! nå har jeg strevd meg halvt ihjel i flere uker med AKKURAT det samme problemet på min asus touchscreen! TAKK FOR HJELPEN! vet at denne tråden var laget for lenge siden, men det er aldri for sent å takke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå