spørsmålstegnet Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 I det siste så oppfører den seg merkelig. Det begynte vel med at jeg er hos svigers, og nå gjør den ting den aldri har gjort før. Et problem er at den plutselig er på høyttaler, uansett og jeg ringer ut, eller om jeg tar imot samtale. Når jeg tar telefonen, hører alle rundt meg hvem som er i andre enden, og jeg må skru av høyttaler. Ringer det igjen, må jeg fortsatt skru av. Det mest irriterende er at ikke lyset skrur seg av. Den står å lyser hele tiden. Før så ble den jo mørk når jeg ikke brukte den etter 15 sekunder. Nå vil den bare ikke skru seg av, og den tapper batteri osv. En annen ting er at den plutselig finner ut at den skal i "bilmodus". Ante ikke at det fantes. Aner ikke hva det er engang. Men den virker som om den tar imot signaler når jeg er hos svigers. Dette skjer ikke andre steder, men alt det andre nevnte skjer overalt! Jeg er inne på innstillinger og finner ingenting merkelig. Alt står vel sånn den alltid har stått på. Noen erfaringer?
Eiil Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Mobilen din tuller, prøvd å oppdatere den? Oppdateringer hjelper som oftes på sanne små trøblete telefoner
spørsmålstegnet Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2013 Hvordan gjør jeg det? Mobilen din tuller, prøvd å oppdatere den? Oppdateringer hjelper som oftes på sanne små trøblete telefoner Hvordan oppdaterer jeg? Nå har den låst seg Jeg tvang den til å skru av lyset ved å trykke på høyre side-knapp. Så jeg måtte ta ut batteriet for å skru den på igjen. Nå skjedde det igjen. Helt låst seg, men lyset på
orgus Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Finnes en mulighet for å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men da mister du alle instillinger o.l Lurt å synkronisere kontaktlisten mot google, så slipper du å miste den i alle fall :=)
Eiil Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Viss du skal oppdatere telefonen må du ha på 3G eller WIFI -> så på instillinger går du heeelt nederst til "om telefonen" eller noe sånt -> øverst der så finner du "programvareoppdateringer"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå