Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyutdannet, og har et brennende ønske om å slå meg ned på Lillehammer. MEN, jeg finner ingen relevante jobber! Noen som har tips til bemanningsbyråer, bedrifter, steder som annonserer?

Jeg er utdannet innen markedsføring og strategi, på masternivå, men har ikke så veldig mye arbeidserfaring. Alle tips taes imot med stor TAKK! Kan jo nevne at jeg sjekker finn.no, gd.no og nav hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket for jobber i Gjøvik, Øyer, Gausdal, moelv, eventuelt Hamar også? Jobbmarkedet på lillehammer er ikke allverden, med mindre du jobber innenfor helse. Så jeg vet om flere som jobber et stykke utenfor byen, selvom de bor der. Vet jo ikke hvor aktuelt det er for deg, men kunne vært en ide å ihvertfall sjekke, om du ikke har gjort det:-) Lykke til!

Anonym poster: 088653af6d788058b849e597d32e3c8d

Skrevet

Har du sjekket for jobber i Gjøvik, Øyer, Gausdal, moelv, eventuelt Hamar også? Jobbmarkedet på lillehammer er ikke allverden, med mindre du jobber innenfor helse. Så jeg vet om flere som jobber et stykke utenfor byen, selvom de bor der. Vet jo ikke hvor aktuelt det er for deg, men kunne vært en ide å ihvertfall sjekke, om du ikke har gjort det:-) Lykke til!

Anonym poster: 088653af6d788058b849e597d32e3c8d

Takk :) Holder utkikk i områdene rundt Lillehammer også, men har ikke tenkt på Hamar og Gjøvik.

Skrevet

Har sliti med det samme selv i Lillehammer. Hva slags utdanning har du tatt?

Mitt inntrykk er at kontakter og bekjentskaper har mye og si, og at mange stillinger ikke blir utlyst. Har noe særlig gode erfaringer med bemanningsbyråer der heller. Hva med å ta personlig kontakt med bedrifter som kan være relevante?

Anonym poster: 6520a9888919ee74cce1a0b72def6d63

Skrevet

Det er vel det inntrykket jeg sitter igjen med og. Vet du hvilke bemanningsbyråer som finner på Lillehammer? Hittil har jeg bare sett JobZone.

Jeg har en master i markedsføring og ledelse/strategi.

Skrevet

Sjekk om det ligger noen utlysinger rundt UngdomsOL.

Skrevet

Det er vel det inntrykket jeg sitter igjen med og. Vet du hvilke bemanningsbyråer som finner på Lillehammer? Hittil har jeg bare sett JobZone.

Jeg har en master i markedsføring og ledelse/strategi.

Adecco også. På Lilletorget. Ellers vet jeg lite om markedsførings-jobbmarkedet i Lillehammer...

Ta kontakt med bedrifter ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...