Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Jeg er jente født i 1994, 18 år og jomfru!

Dette ødelegger meg, ingen andre jenter er jomfruer, og jeg finner aldri en fyr! Dette er jo ren tabu :( Føler mg som en taper,.. 18 og et halvt år og jomfru..

Vurderer å få gutter til å sjenke meg, så kanskje jeg tør med den fleskete kroppen på 170 og 74 kilo

Anonym poster: 2e305191d4afe5e95674ad45e44e070d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er et tulleinnlegg eller hva det er, men hva så? Hva så om man er jomfru? Det er i alle fall mye bedre å miste jomfrudommen til en man virkelig er glad i, en eller annen random på byen. Jeg er selv snart 20 og har flere venninner som åpent er jomfru, rett og slett fordi de ikke har funnet den rette enda og ønsker å vente. Det har jeg full respekt for.

Anonym poster: ec5e72c80fafe6af60995394c52f82f5

• Liker 5
Gjest LifeIsGood
Skrevet

Nummer 1: 18 år? Jeg kan love deg at det er MANGE andre der ute i din situasjon! Du er så absolutt ikke alene! :)

Nummer 2: Hva er det som haster? Når du finner en, så finner du en. Da elsker han deg akkurat som du er.

Nummer 3: Jeg skjønner at du også vil finne deg noen. Men gjør det fordi du vil ha DEN personen, og ikke fordi du vil bli kvitt jomfrudommen din. Trust me, I know. Det er POSITIVT at du venter, og det gjør det spesiell på en bra måte. Det viser at du ikke bare tar det første du kommer over. Ta livet med ro.. og så skjer det når det skjer... og du kommer til å elske hvert eneste sekund av det:)

• Liker 1
Skrevet

Nummer 4: 74 kilo fordelt på 1,70 er ikke en fleskete kropp!

:blomst:

• Liker 3
Skrevet

Herregud! Du har jo ikke opplevd OL på Lillehammer jo!!

Anonym poster: 28dc55415e2fc9b8974a0346d6a96eff

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du er absolutt ingen taper, TS. Flere enn du aner er jomfru på den alderen.

Ditt første samleie bør være med noen du liker og som liker deg tilbake. Å bare legge seg til med any swinging dick for å få det overstått er ikke veien å gå. Dette vil du hate deg selv for senere.

Jeg var jomfru lenger enn deg, om det er noe trøst. Ventet til det plutselig dukket opp en søt dame som jeg fant sansen for, og heldigvis hadde hun også sansen for meg. For min del ble det en kjempeflott og kjærlig opplevelse. Absolutt minneverdig. I ettertid er jeg glad jeg ventet og ikke bare fikk det overstått i flatfylla med en random jeg ikke engang tenner på, slik som altfor mange andre tilsynelatende gjør.

Endret av Pene sko...
  • Liker 5
Skrevet

18 jo,bare barnet.. Du har såvidt fått lov til å stemme. Slapp av, bedre å huske alle du har ligget med enn å v ære ho som mistet jomfrudommen når ho var 14.

Anonym poster: 677c4ad1b4df15d49035700d93eb5d91

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde også at jeg var den eneste jomfrua i verden da jeg var 18. Men det skulle vise seg at jeg jo kjente mange som fortsatt var jomfruer. Ikke så jeg noe ned på dem for det.

Nå når jeg er 30 så synes jeg ungdommen godt kan vente til de er 18. og tro meg.. jeg er ikke blitt preget av å "spare meg" i noen år. Jeg fant meg en kjæreste som også var jomfru. Vi var mye mer sikre seksuelt enn jeg var som 15-16 åring. så vi hoppet over famlinga og usikkerheten som gjerne kommer med de yngste årene.

Anonym poster: 471fd2d9073454e7f813be8763be808a

• Liker 1
Skrevet

Du kan trøste deg med at du som jente kan kvitte deg med jomfrudommen når du måtte ønske bare du gjør deg selv tilgjengelig. Du kan jo bare ta en tur på byen feks. Ikke sikkert du får med deg den aller kjekkeste, men jeg kan garantere deg at du ikke vil gå ensom hjem om du gir klare signaler til en fyr. Jeg er selv en mannlig jomfru på 30 og jeg kommer til å oppsøke en prostituert i løpet av året bare for å bli kvitt den stigmatiserte jomfrustatusen min. Jeg kan ikke bare gå ut på byen da det er 5 mannfolk per kvinne og jeg aldri blir valgt pga utseende, sjenanse.

Anonym poster: a7de96911eee852f5b6f454f256d7bd1

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke bare gå ut på byen da det er 5 mannfolk per kvinne og jeg aldri blir valgt pga utseende, sjenanse.

Anonym poster: a7de96911eee852f5b6f454f256d7bd1

Pussige greier, bor du i Kina hvor man aborterer bort jentefostre? Her jeg bor er det ikke så ujevn fordeling mellom menn og kvinner. Det betyr likevel ikke at "alle får".

TS: Jeg var jomfru til jeg var over 20. På en måte kunne jeg debutert litt tidligere med en (eller annen) jeg var forelska i, men var for sjenert til å vise at jeg var interessert. Mange år senere irriterer det meg litt at jeg "kastet bort" deler av ungdommen på å ha dårlig selvtillit og være sjenert, men at jeg debuterte seint ser jeg ikke på som noe problem. Anbefaler deg også å vente til du finner en du liker, i hvert fall. Og ikke ha komplekser for kroppen din, nyt sex når du får det uten å tenke på om du ser bra nok ut.

Anonym poster: 1eb064b891872cc37f39712004f73a37

• Liker 2
Skrevet

Neineinei!

Ikke tenk sånn!

Jeg hadde første gang sex som 21 åring, og det var når jeg var skikkelig full..

Akkuratt der og da var jeg glad for å endelig ha jort det. Men nå kjenner jeg at jeg godt kunne ventet..

Det er ikke noe kult å si til han du holder på med at din første gang var en ONS. For det er iallefall ikke kult.

Så jeg vil råde deg til å vente, finne en fin fyr som du stoler på og er glad i.

Anonym poster: 69e4feabcbda3c5a74d8f2b4d0547ced

• Liker 2
Skrevet

Dette ødelegger meg, ingen andre jenter er jomfruer, og jeg finner aldri en fyr! Dette er jo ren tabu :( Føler mg som en taper,.. 18 og et halvt år og jomfru..

Vurderer å få gutter til å sjenke meg, så kanskje jeg tør med den fleskete kroppen på 170 og 74 kilo

Berre send meg ei melding, så skal oss ordne på det. ;)

• Liker 2
Skrevet

Pussige greier, bor du i Kina hvor man aborterer bort jentefostre? Her jeg bor er det ikke så ujevn fordeling mellom menn og kvinner. Det betyr likevel ikke at "alle får".

(...)

Anonym poster: 1eb064b891872cc37f39712004f73a37

Bruk auga dine neste gong du er på byen, om du har.

Kvifor er det mange fleire mannlege profilar på nettdating og sex-sider enn det er kvinneprofilar?

Kvifor går mannfolk tomhendte heim frå byen medan kvinnfolka kan vingle fram og attende etter eige ynskje?

Kvifor er det mange fleire kvinnelege prostituerte enn det er mannlege?

Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

Jeg har en Grand Onkel som er 82 år som fremdels er jomfru..............Tenk på det før du begynner og klage fordi du er 18 år og jomfru.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Skrevet

Hva slags folk er det du henger med da? Jeg var jomfru til jeg hadde fylt 19 år, og jeg var første i vennegjengen min som mistet jomfrudommen. De andre jentene ventet enda lenger. Man trenger da ikke hoppe på hvem som helst heller da, bare for å slippe å være jomfru.

Anonym poster: 34ebe29ccd1d4e4c948aeb9ca5e464b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...