Gå til innhold

Sports BH for store pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter treningsBH. Har omtrent begynt å bare bruke det, syns ikke vanlige BH`er holder sakene godt nok på plasss :P

MEN, jeg har ganske store, har en D-cup - kanskje litt over det også faktisk. Problemet mitt stort sett med BH`er (og alt annet som har stropper over skuldrene) er at det er for stort over skulderne, dvs at stroppene blir for lange. Enten så er det de fra begynnelsen av eller så vier det seg ut slik at de blir for lange og dermed holdes ikke utstyret godt nok oppe lenger.

Ser ut som det er svært få treningsBH`r med mulighet for å stramme de stroppene.

Så, jeg trenger en SportsBH som

er STRAM og holder fast selv store pupper og som enten kan reguleres over skuldrene eller som er kort og stram nok til å holde seg der.

Har sett litt på en som heter shock absorber, noen erfaringer med den?

Anonym poster: 89e7165c92e343f4ec88bf55cf3d962d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Shock Absorber. Inger under, ingen ved siden av :) Jeg har samme størrelse som Fantomina og har like god erfaring.

Sjekk nettsiden og utifra hvilken sport du foretar deg er det forskjellige.Du kan også se hvordan ting flyr overalt med vanlig BH og i forhold til Shock Absorber.

Gjest barista
Skrevet

Jeg bruker selv 80 H, men Shock Absorber fungerer ikke. Likevel er det en av de beste jeg har prøvd, så bruker den i mangel på noe annet som funker.

Skrevet

Jeg har også D cup. Jeg liker ikke slike sportsbher som ser ut som "seler", og likner på vanlig bh. Jeg liker de som man faktisk kan ha under en singlet, og om det vises litt så har det ingenting å si.

Eneste jeg fant som jeg elsket var lululemon athletica sin, men de fåes jo ikke her da.

www.lululemon.com

Skrevet

Jeg synes change sine er gode :)

Skrevet

Jeg har prøvd de på triumph, men selv ikke den største de hadde passet. Måtte ha 85, men de hadde ikke lengre opp enn G og selv med den hadde jeg ikke nok mellomrom mellom brystene mine, og det mente hun at man måte ha!

Skrevet

Må nok prøve en sånn schock absorber. Har begynt å foretrekke å bruke sports BH alltid. Holder alt mye bedre på plass ;P

Men burde man gå NED i størrelse på slik type BH for at de skal sitte stramt nok, selv når de er brukt litt?

Anonym poster: 89e7165c92e343f4ec88bf55cf3d962d

Skrevet

Xxl har casall, jeg bruker 80 F. Kunne ikke vært mer fornøyd, regulerbar , puppene beveger seg ikke en millimeter! For første gang. Koster rundt 440, vel verdt hver krone. De har en del forskjellige fra casall. Denne er med to saker bak som kan åpnes.

Skrevet

Jeg har schock absorber, men jeg syns ikke den er så bra som alle skal ha det til. Mine pupper beveger seg ganske mye fremdeles. Men det kan jo hende at jeg bare har feil størrelse eller noe.

Anonym poster: 6149999fbbfd1a5b1b6aa4332c490b18

Skrevet

Jeg har som sagt 65F/70E, men bhen fra Shock Absorber har jeg i 75B. Jeg bestilte den på nett, så jeg vet ikke hvordan den hadde passet i andre str, men den er så trang rundt at jeg foretrekker å ha hjelp både når den skal av og på ;) Jeg har Plunge-modellen, og selv om den har utrigning sitter brystene som klistret.

Skrevet

Jeg har som sagt 65F/70E, men bhen fra Shock Absorber har jeg i 75B. Jeg bestilte den på nett, så jeg vet ikke hvordan den hadde passet i andre str, men den er så trang rundt at jeg foretrekker å ha hjelp både når den skal av og på ;) Jeg har Plunge-modellen, og selv om den har utrigning sitter brystene som klistret.

Hvor bestilte du fra?

Skrevet

Hvor bestilte du fra?

En kampanje på Campadre. Akkurat nå har de 100 kroner rabatt på sports-bh hos Timarco, så jeg vurderer å bestille en ny derfra.

Skrevet

Ei venninne av meg har strl 85G og hun sverger til Pierre Robert sine sportsbher fordi de er passe stramme og det er plass til puppene hennes.

Skrevet

Mine pupper trives faktisk best i de fra Change, på tross av at jeg ikke kan bruke bh derfra. Er 75j, og de jeg har funnet fra shock absorber er for små!

Skrevet

Ser den er på salg, så man får den under200,- grensa og slipper ekstra gebyr :D

Skrevet

En kampanje på Campadre. Akkurat nå har de 100 kroner rabatt på sports-bh hos Timarco, så jeg vurderer å bestille en ny derfra.

Takk. Har de litt foring?

Skrevet

Det er to (eller flere) lag med stoff, ikke som f.eks. Nike sine som bare er ett tykt. Men mine stive brystvorter synes gjennom likevel, hvis det er det du tenker på ;)

Skrevet

Det er to (eller flere) lag med stoff, ikke som f.eks. Nike sine som bare er ett tykt. Men mine stive brystvorter synes gjennom likevel, hvis det er det du tenker på ;)

Var det jeg tenkte på ja. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...