AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Hei, Jeg drømte at barna mine var sene for skolen. De hadde bare 30 min for å kle på seg spise og komme seg til skolen. Jeg var på kjøkkenet og lagde favoritt frokosten deres og gjorde det rent på kjøkkenet da jeg oppdaget at klokka var blitt så mye. Fant barna foran Tven, de spilte! Jeg skrek, "dere er sene for skolen, opp med farta og begynn å kle på dere". Eldste begynte å kle på seg, mens minste bare gikk rundt omkring uansett hvor mye jeg sa at h*n ikke hadde tid og at h*n måtte sette igang og kle på seg. Jeg var stressa og lagde matpakke for dem. Tilslutt ble jeg rasene og begynte og slå barnet med klærne, noen ørefik og så tror jeg at jeg til og med beit det! Ufff! Hva er dette? Jeg har aldri slått barna mine eller ble så sinna over sånt! Anonym poster: 7370f62383bdd21be18f5d2cedc8d026
calleyla Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 stakkar dette er virkelig ingenting å tenke på . vi drømmer mye rart.vil ikke si at vi er slik eller kommer til å gjøre noe av det. så slutt å tenk på det klem til deg 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Jeg har også drømt det flere ganger. Anonym poster: f59e942168d98469de46f2522d7fafe0
Gjest Tøflus Skrevet 30. januar 2013 #5 Skrevet 30. januar 2013 Ufff! Hva er dette? Jeg har aldri slått barna mine eller ble så sinna over sånt! Anonym poster: 7370f62383bdd21be18f5d2cedc8d026 Siden det var et mareritt så er det svært lite sannsynlig at du har noe ønske om å slå dem noen gang. Men kanskje det er noe med stressede situasjoner om morgenen hjemme hos dere som frustrerer deg, men som du begraver litt i underbevisstheten? Kanskje det er noen ting hjemme som du kunne strukturert littegrann annerledes, så det ble mindre stress for deg med å få ungene klar og ut av døra hjemme? Eller kanskje du opplever at barna dine, og spesielt den minste av dem, ikke lytter skikkelig til deg, så du får en sånn symbolsk drøm om hvor sint det egentlig gjør deg?
AP-velger Skrevet 30. januar 2013 #6 Skrevet 30. januar 2013 Kanskje du burde si fra deg omsorgsretten for en periode og så kan du heller søke om å få den tilbake når du har sluttet å drømme dette.
Gjest BabyBlue Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Kanskje du burde si fra deg omsorgsretten for en periode og så kan du heller søke om å få den tilbake når du har sluttet å drømme dette. Eh... håper det var en spøk? Drømmer henger mye sammen med det som skjer i underbevistheten, men det betyr slettes ikke at hun kommer til å slå barna sine. Tipper det er tidspress og stress som inntar henne i drømmeland, slettes ikke farlig
Adhara Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Kanskje du burde si fra deg omsorgsretten for en periode og så kan du heller søke om å få den tilbake når du har sluttet å drømme dette. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Hvorfor i alle dager skal hun gjøre noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2013 #9 Skrevet 31. januar 2013 Kanskje du burde si fra deg omsorgsretten for en periode og så kan du heller søke om å få den tilbake når du har sluttet å drømme dette. Noen bare elsker og lage bråk. :/ Drømmer styrer men ikke,men de kan sitte lenge i kroppen. Gode tanker
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #10 Skrevet 31. januar 2013 Men herregud det er bare en drøm! Anonym poster: fb5735bde48d1beda666ede52e90dd7b
Anglofil Skrevet 31. januar 2013 #11 Skrevet 31. januar 2013 Det er en drøm. Jeg drømte at jeg ville brenne ned huset til foreldrene mine. Og jeg har et godt forhold til dem, og nei, jeg har aldri ønsket eller villet gjøre dette. Det er en drøm, noe du ikke styrer selv. Sånt kan skje, tror ikke du bør tenke for mye på det. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå