AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Jeg lurer bare litt på bakgrunnshistorien deres. Brukte dere løpesko tilpasset foten? Brukte dere lang tilvenning til løpingen? Hvor ofte og lenge løpte dere? Hvilket underlag løpte dere på, og var skoene tilpasset underlaget? Lyttet dere til kroppen eller kom smertene som lyn fra klar himmel? Øvde dere på løpeteknikk? Er livredd for å pådra meg skader, så vil bare høre om jeg har gjort nok forhåndsregler. Anonym poster: acc0d45302382b64f0b3759de2b578bf
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Glemte å spørre om dere gjorde strekkeøvelser også. Anonym poster: acc0d45302382b64f0b3759de2b578bf
Gjest *Maja* Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Brukte dere løpesko tilpasset foten? Hadde ikke testet skoene, men med rett såle i så funket de veldig bra for meg. Brukte dere lang tilvenning til løpingen? Startet med powerwalking og brukte 2 år på å komme i toppform. Hvor ofte og lenge løpte dere? Løp 3-4 ganger i uka i starten, 3 km. Økte til 5 km og så til mellom 3-5 mil i uka. Hvilket underlag løpte dere på, og var skoene tilpasset underlaget? Mølle. Lyttet dere til kroppen eller kom smertene som lyn fra klar himmel? Akillesen kom plutselig. Øvde dere på løpeteknikk? Har veldig god løpeteknikk. Har vært veldig nøye på at den skulle sitte før jeg økte fart og distanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå