Gjest Lea Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi skal kjøpe opphengslist under overskapene på kjøkkenet. Tidligere hadde de en sånn list i bøk(?) og aluminium (eller var det stål?) med masse tilbehør. Men nå finner jeg den ikke på websidene dems. Jeg finner et par lister i aluminium, men har så lyst på en med tre på. Noen som vet om disse fortsatt finnes? Eller hva de heter? Denne ligner veldig, men er altså i aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spirito Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Den i bøk som likner på den du linket til, gikk ut i fjor. Det var skikkelig salg på de, jeg fikk kjøpt de fleste delene til 5 og 10 kroner. Synd du ikke var der da! Men, jeg ville heller hatt aluminiumslista hvis jeg hadde valgt i dag. Lakken på lista mi begynner å flakke av, fordi det er veldig fuktig rundt den. Kikk i billigkroken, kanskje det fortsatt ligger noen deler på salg der? De to seriene har samme oppheng, så de passer sammen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. mars 2004 #3 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har allerede kjøpt den i aluminium. Er litt skuffet over utvalget i tilbehør, men det begynner å se greit ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå