Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virklig hjelp. Jeg har blondt hår. Håret blir ganske blondt om sommeren, nesten platina, og mer mellom-blondt på vinteren. Jeg har aldri farget håret, men vurderer sterkt å farge håret brunt. Forandring fryder! Uansett så lurte jeg på om noen vet om det blir bra å farge håret fra blondt til brunt, eller om etterveksten kommer fort og hvor mye det eventuelt å farge det (håret rekker til litt over navelen). Vær så snill å hjelp meg.. Er så usikker :laugh: Klem

Anonym poster: f423c6e99fa68829fb4b562d649e0631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger virklig hjelp. Jeg har blondt hår. Håret blir ganske blondt om sommeren, nesten platina, og mer mellom-blondt på vinteren. Jeg har aldri farget håret, men vurderer sterkt å farge håret brunt. Forandring fryder! Uansett så lurte jeg på om noen vet om det blir bra å farge håret fra blondt til brunt, eller om etterveksten kommer fort og hvor mye det eventuelt å farge det (håret rekker til litt over navelen). Vær så snill å hjelp meg.. Er så usikker :laugh: Klem

Anonym poster: f423c6e99fa68829fb4b562d649e0631

Går det egentlig an å angre da? Hvis man først farger det brunt, men vil ha det blondt igjen..

Skrevet

Ettervekst kommer fort ja. Man må farge ettervekst ganske ofte for å unngå å se skallet ut.

Anonym poster: 4344eed3a99cf2b5bbd3fbcda19f15e5

Skrevet

Professor Orm her synes du skal tenke deg om nøye før du finner på noe sånt. Når håret ditt er så langt, blir det mer slitt, og du må farge etterveksten også. Blond ettervekst er veldig lite flatterende, du slipper lettere unna om du har gått den andre veien, da kan du drøye det litt.

Om du angrer, kan du ikke forvente at håret ikke trengs å klippes. Jo tynnere og lengre hår du har, jo mer knekker det.

Min erfaring er at brun farge sitter dårlig i håret, det falmer og blir sånn brunrød blondfarge.

I og med at du ikke har farget håret før, synes jeg ikke du skal gjøre noe drastisk. Jeg foreslår at du legger inn mellomblonde striper, gjerne i flere nyanser

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...