Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 i følge brevet (søknad om skilsmisse) som er sendt fra min ex-mann via fylkesmannen, står det at jeg har 3 uker på å gi dem et svar. gjelder denne datoen fra jeg mottar brevet eller fra den dagen de sendte brevet?
smilo Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Hvliken betydning har det? Du kan bare signere og sende det i retur. Om du ikke gjør dette vil han innvilges skilsmisse uansett .
Gjest Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Egentlig fra den datoen du skal ha mottatt brevet. Var det rekommandert? Posten er som kjent veldig sløve og flinke til å rote vekk ting. Vi har fått post i januar som har vært ukesvis på vei. Men se nå til å svare og få det ut av verden. Ingenting blir bedre om man går og ruger på sånt.
Gjest ts Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 ja selfølgelig skal jeg svare, sendte svaret i dag. men grunnen til at jeg spør er at jeg har vært bortreist de siste 2,5 ukene og har derfor ikke sett brevet før nå.. lurte derfor på om jeg kanskje var for sen med svaret..
Gjest Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Ikke bekymre deg. De fleste har fått med seg at det har vært jul.
smilo Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Om du ikke hadde svart så hadde det ikke hatt noen betydning. De ville sendt en påminnelse, og å hvis de fortsatt ikke hadde fått svar så hadde de forkynt skilsmissen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå