Gå til innhold

Informasjonskonsulent / kommunikasjonsrådgiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som jobber som informasjonskonsulent, kommunikasjonsrådgiver eller noe lignende? Hvilken utdanning tok dere for å få denne jobben, og hva er arbeidsdagene osv? Jeg vil vite mest mulig :)

Andre som har tenkt å utdanne seg i lignende retning? :)

Tusen takk, på forhånd ;)

Anonym poster: e05781d342f71f2402aed48c4ef1295c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Hilsen TS

Skrevet

Jeg jobber som det. Jeg har mastergrad i medievitenskap og en del erfaring fra aktiviteter utenom studier (tenk studentmedier og tilkallingsvikar i lokalavis). Dagene går ut på alt fra å skrive nyhetssaker til hjemmesiden til bedriften, produsere brosjyrer, lage FB-strategier og drifte sosiale medier generelt, skrive infotekster til nettsiden, skrive pressemeldinger, taler og kronikker. Ta fotografier.

Jeg tjener 450.000 kr. men det er fordi jeg er relativt nyutdannet, jobber i staten og ikke i privat sektor, hvor du antagelig vil tjene mer.

Anonym poster: 9d9b870e0de080240f1e6d403f10b3c3

Skrevet

Jeg jobber som det. Jeg har mastergrad i medievitenskap og en del erfaring fra aktiviteter utenom studier (tenk studentmedier og tilkallingsvikar i lokalavis). Dagene går ut på alt fra å skrive nyhetssaker til hjemmesiden til bedriften, produsere brosjyrer, lage FB-strategier og drifte sosiale medier generelt, skrive infotekster til nettsiden, skrive pressemeldinger, taler og kronikker. Ta fotografier.

Jeg tjener 450.000 kr. men det er fordi jeg er relativt nyutdannet, jobber i staten og ikke i privat sektor, hvor du antagelig vil tjene mer.

Anonym poster: 9d9b870e0de080240f1e6d403f10b3c3

Tusen takk for svar! :)

Jeg vurderer å gå denne linjen ;http://www.bi.no/bachelorstudier/pr-og-markedskommunikasjon/

Tror du dette er en grei utdanning for å få denne type jobber?

Hilsen TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...