AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Det er veldig lenge siden jeg og min eks gjorde det slutt og begge har fått nye samboere og ihvertfall jeg har det veldig bra. Men her om dagen hadde jeg vært på byen og glemt nøkkelen min, samboeren min var bortreist. Så jeg skulle ringe en kompis som heter det samme som eksen min, godt brisen som jeg var klarte jeg å ringe eksen min istedet. Siden det allerede var han jeg snakket med lurte jeg på om han kunne kjøre meg slik at jeg kunne sove hos en venninne istedet, det kunne han. Det første han spør om er om jeg doper meg, noe jeg selvfølgelig ikke gjør. Han mente jeg så helt fjern ut og var forandret. Greit nok. Men så har han skrevet med en venninne av meg der han er bekymret for at jeg doper meg og hvordan jeg holder på, venninnen min var veldig forståelsesfull og mente at jeg tydeligvis var helt idiot. I tillegg løy han om ting jeg tydeligvis hadde fortalt, noe jeg ikke hadde. Jeg vet egentlig ikke om jeg skal si noe eller bare la vær. Jeg synes det er dårlig av denne venninnen og snakke med min eks bak min rygg.. Anonym poster: 306599d976a32cd32bbacacfec6aa688
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Neste gang når du ved en feiltagelse ringer eksen så legger du på telefonen, og problemet oppstår ikke mer. Ellers kan du snakke med denne "venninna" di som tydeligvis tar alt for god fisk. Anonym poster: acbfcd5a892527c5d969748519c0afeb 1
Steinar40 Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Mye mulig at du bør begynne å se på din egen oppførsel først. 1
Obiola Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Kanskje best å slette nr. hans, så slipper du å havne i en sånn situasjon igjen. Venninna di kan du tydeligvis ikke stole på, hun burde kjenne deg godt nok til å si imot han når han kom med sånne påstander. Synes du skal si ifra til henne, og så evt. kutte henne ut. Er vel ingen fordeler med å ha sånne mennesker i livet sitt, hverken eks eller venninne! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Kanskje det er virkelig du som er problemet? Slik du beskriver det så høres det ikke ut som om han slenger dritt i det hele tatt,men som om han EN gang ble bekymret for deg etter at DU hadde vært i kontakt med HAN, er ikke sånn at han fant deg kun for å slenge dritt. Ser ikke problemet jeg? Anonym poster: 6f5892c0b9d7054b9f3be40a977dd3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå