Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere peiling på forskjeller på de forskjellige merkene innen hudpleie? Er noen ment for spesielle aldersgrupper? Og er f.eks. Shiseido spesialisert på asiatisk hud?

Jeg er 30, og har blandingshud. Noen som vil anbefale et merke? Har brukt Clinique, men er egentlig ikke videre imponert..

Anonym poster: 37756beb3314ba396822e1f1e465b052

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Velg hudpleie som føres hos hudpleiere. Hudpleie man får kjøpt på parfymerier (og som også fører kosmetikk) er mest sannsynlig bare dritt.

Gjest Loverdose
Skrevet

Har svært så god erfaring med Obagi Clenziderm serien. Gav meg et HELT nytt ansikt. :)

Skrevet

Md formulations. Merkene TS nevner er ikke hudpleiemerker, men parfymerimerker.

Anonym poster: 324d53d7c4054654a91fbaaa05dcfb72

Skrevet

Jeg har god erfaring med Md formulations, Matis og Decleor :)

Har selv prøvd clinique og diverse andre typiske parfymeri-merker, og de gjør seg ikke bra på huden min..

Jeg har slitt mye med kviser og uren hud, og har testet mange forskjellige serier.. Md har hatt best effekt på urenheter og fet hud..

Decleor har hjelpt meg mest når jeg har slitt med tørr hud, under isotretinoinkur (aknebehandling, hudlege).

og i etterkant har jeg normal til sensitiv hud, og da har matis vert veldig fint :)

Skrevet

Det man kjøper hos hudpleiere er jo så dyyyrt!

Skrevet

Det man kjøper hos hudpleiere er jo så dyyyrt!

Det er derfor vi som ikke er født bak en busk kjøper det på feelunique til en tredjedel av prisen.

Gjest Euforia
Skrevet

Det er derfor vi som ikke er født bak en busk kjøper det på feelunique til en tredjedel av prisen.

Hahahaha, ja, eller cheapsmells, lookfantastic, osv. Det er jo så mange alternativer!! Etter mine erfaringer er faktisk hudpleien som bestilles på nett ferskere enn den som har stått i en salong i et halvt år. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...