tiriel Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har hørt at det er vanlig å ha 3 spesifikke sanger til brudevals. En for bare brudeparet og så to til hvor resten av selskapet skal bli med å danse sammen med brudeparet. Hvordan har dere tenkt å gjøre det? Hvilke sanger velger dere?
LukaFrost Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Det har jeg aldri hørt noe om. Brudeparet begynner med brudevalsen (er jo bare en brudevals) og på slutten av den eller når neste sang kommer begynner de andre å bli med på å danse. Og så fortsetter man uti de små timer.
tiriel Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2013 Det har jeg aldri hørt noe om. Brudeparet begynner med brudevalsen (er jo bare en brudevals) og på slutten av den eller når neste sang kommer begynner de andre å bli med på å danse. Og så fortsetter man uti de små timer. Det var slik jeg trodde det var også, men så fikk jeg høre at det var vanlig å velge tre sanger...
Gjest lisha Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 vi skal bare ha en sang til valsen ihvertfall the power of love med enten celine dion eller jennifer rush skal vi ha, det bestemte sambo
tiriel Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2013 vi skal bare ha en sang til valsen ihvertfall the power of love med enten celine dion eller jennifer rush skal vi ha, det bestemte sambo åååå <3 den er vakker
2014brud Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Vi skal også bare ha en sang. Er vanlig at brudeparet har første dansen, og derreter er dansegulvet åpent for alle som vil og man spiller de sangene man vil =)
Petalouda Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Det er vanlig at bruden danser med brudgommens far mens brudgommen danser med brudens mor. Videre skal bruden danse med sin far og brudgommen med sin mor. Men man trenger ikke en spesiell sang eller musikktype til dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå